[roland ddr30] trigger in vraag

Vinsound

Ouwe rot
ik heb deze week de ddr30 bij mijn bescheiden setup kunnen voegen.
instant 80's :W , logisch want het is een module uit de 80-er jaren.

via midi aansturen gaat prima, maar ik kom even niet uit de trigger-in aansluiting.
Dit is nl 6x xlr-in. (female)

De handleiding van de ddr30 is niet zo uitgebreid dat deze de bekabeling beschrijft voor de trigger-in.
Zondag komt er een td10, de BD-trigger, bij.
Deze heeft als trigger-uit een jack- en xlr-uit (male), maar een xlr-kabel wordt niet meegeleverd.

Heeft iemand een schema voor mij om zelf een kabel te maken, of kan ik gewoon een kabel kopen (male-female)?
Is het eventueel ook mogelijk om een jack-xlr kabel te maken/gebruiken zodat ik ook andere drumtriggers kan gebruiken zoals boss pad etc.

kabel.....

kabel.....

deze dus

Attachments

• mk-xlr+kl6.0ge[1].jpg
    mk-xlr+kl6.0ge[1].jpg
    5,2 KB · Bekeken: 95
Re: [roland ddr30] trigger in vraag

Origineel geplaatst door Vinsound
ik heb deze week de ddr30 bij mijn bescheiden setup kunnen voegen.
instant 80's :W , logisch want het is een module uit de 80-er jaren.

via midi aansturen gaat prima, maar ik kom even niet uit de trigger-in aansluiting.
Dit is nl 6x xlr-in. (female)

De handleiding van de ddr30 is niet zo uitgebreid dat deze de bekabeling beschrijft voor de trigger-in.
Zondag komt er een td10, de BD-trigger, bij.
Deze heeft als trigger-uit een jack- en xlr-uit (male), maar een xlr-kabel wordt niet meegeleverd.

Heeft iemand een schema voor mij om zelf een kabel te maken, of kan ik gewoon een kabel kopen (male-female)?
Is het eventueel ook mogelijk om een jack-xlr kabel te maken/gebruiken zodat ik ook andere drumtriggers kan gebruiken zoals boss pad etc.

je kan gewoon audio kabels gebruikenss als je dat wil

Back