delaytijd aansturen in reason

olaf

Ouwe rot
Weet iemand hoe je de delaytijd van de digital delay in reason kan aansturen (automatiseren). ik wil een delay maken over een drum die bij elke step een andere delaytijd heeft. is dit mogelijk? aan de achterkant is er namelijk helaas geen input om de delaytijd te moduleren. betekent dit dat het niet kan of zijn er manieren om dit wel te bereiken?

Re: delaytijd aansturen in reason

Origineel geplaatst door olaf
Weet iemand hoe je de delaytijd van de digital delay in reason kan aansturen (automatiseren). ik wil een delay maken over een drum die bij elke step een andere delaytijd heeft. is dit mogelijk? aan de achterkant is er namelijk helaas geen input om de delaytijd te moduleren. betekent dit dat het niet kan of zijn er manieren om dit wel te bereiken?

misshcien een erg dom antwoord, maar met record en handmatig de delaytijd aanpassen?

8.jpg

deze bedoel je toch?

klik op record, en ga vervolgens handmatig de delaytijd aanpassen. je kan dan bij automation zien wat er gebeurt en dit dus achteraf nog perfectioneren.

ik hoop dat het een beetje duidelijk is

Laatst gewijzigd:
het shitte is dat dat niet kan. je kan er geen automation editable ding van maken. en je kan m ook niet aansturen met de matrix pattern sequencer. ik vind dit zo jammer. zou er geen andere manier zijn?

Back