[rock]teringherrie

op zich vind ik het wel een lekker nummer, maar dat electronische achtergrond gekraak vind ik irritant, misschien vervangen door een scheurgitaar een akkoord aan te laten slaan.

Verder vind ik dat het geluid van de gitaar hier en daar wel wat scherper mag.

Groetjes van Rudo

Lekker.
Ik denk dat je nog veel kan verbeteren aan de drums. Soms is de groove niet lekker (vind ik dan), misschien in sommige stukken een harde open hihat ofzo... ff expirimenteren zou ik doen. Ook de sound van de drums vind ik nog niet je van het, die mogen best wat rouwer van mij.
Verder echt wel oke, maar ik zou nog even verder schaven aan de groove.

succes.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Vind het wel goed eigenlijk......

Behalve de zang.......en het accent(nederlandsssssssssss) liggen mij niet zo (vind de tekst ook iets te nederlands zeg maar), maar de track zelf is wel lekker.

Zeker niet op de plank er mee.

tsja , het accent blijft een lastig punt . dat krijg je der niet zo makkelijk uit (iemand een plugin ?) .
zelf een ouwe rot als hans van den burg hoor ik het nog vaak doen . of was dat nu juist het leuke aan gruppo sportivo?! .
onze drummer (tevens logopodiste) klaagt er ook altijd over , en corigeert ons dan ook waar mogelijk.
aan dit punt zal ik in het algemeen nog moeten werken .
de zang vind ik persoonlijk ook niet zo best ,beetje eentonig , maar dat past wel weer redelijk in het nummer dacht ik zo.(zo zingt toch iedere vervelende hooligan?)
zowiezo kan ik er geen 19"rack met zangers bij pakken , en moet ik het met mijn eigen (niet bizondere) stem doen .

zang is toch altijd erg persoonlijk (letterlijk en figuurlijk) wat de één mooi vind vind de ander weer helemaal niets en vice versa . luister maar eens naar wat tracks op http://www.wingmusic.co.nz . of klik hier .(dit is serieus bedoelt hé!!!)
vooral de covers van abba zijn goed ;) . maar goed ,weer ff ontopic.

de tekst is gewoon ruk , maar het geeft wel de sfeer aan het nummer vind ik .

Origineel geplaatst door Flesje
Lekker.
Ik denk dat je nog veel kan verbeteren aan de drums. Soms is de groove niet lekker (vind ik dan), misschien in sommige stukken een harde open hihat ofzo... ff expirimenteren zou ik doen. Ook de sound van de drums vind ik nog niet je van het, die mogen best wat rouwer van mij.
Verder echt wel oke, maar ik zou nog even verder schaven aan de groove.

succes.

drums kunnen idd nog wel wat gebruiken , wordt aan gewerkt.

Laatst gewijzigd:
Ik reageer alleen even over de topic titel:

[rock]teringherrie

Dat is inderdaad vaak een goede omschrijving van rock :D

Heb je nummer niet gehoord hoor.

teringherrie? welnee. lekkere track zelfs!!

wel veel naar With Teeth van NIN geluisterd he? ik vind dit een dikke nin clone, en daar zouden meer bands/artiesten aan moeten!

accent valt reuze mee, van mij mag je meer tracks in deze stijl maken!!!

ik hoor wel heel de track een soort ruis....of ligt dat aan mijn koptelefoon.....nm

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
teringherrie? welnee. lekkere track zelfs!!

wel veel naar With Teeth van NIN geluisterd he? ik vind dit een dikke nin clone, en daar zouden meer bands/artiesten aan moeten!

accent valt reuze mee, van mij mag je meer tracks in deze stijl maken!!!

ik hoor wel heel de track een soort ruis....of ligt dat aan mijn koptelefoon.....nm

dat het een nin clone is klopt helemaal , mijn track hiervoor was een remix van only. en heb me hierdoor sterk laten inspireren.
volkomen mee eens dat meer bands de nin kant op moeten gaan (lees experimenteren) , toen ik met trent reznor "kennis" maakte vond ik het allemaal erg vernieuwend waar hij mee bezig was en is .
goed dat hij ook een beetje aan deze kant van de ocean bij het groter publiek aan het aanspreken is . MEER van deze muziek.

ruis hmmm , ik heb de drums wat laten oversturen misschien hoor je dat ? .anders misschien wat lek geluiden van de zang? ik heb het nog niet gehoord , of bedoel je die intro , dat is mijn el cheapo acoustische gitaartje die door een telefoon hoorn opgenomen is , die ruist idd .
het blijft natuurlijk ook een bak teringherrie hé.
zal er van de week nog ff goed naar luisterren , nu heb ik hem te vaak gehoord , ik hoor bijna niets meer .

maar bedankt dat je mijn trackje waardeert , en ik verzeker je dat er meer van deze style aankomt.

Laatst gewijzigd:
Klinkt erg lekker zeker dat synthtje is goed voor dit nummer, mischien de gitaar wat grover buiten dat stukje gillen dan want daar is de gitaar weer hard genoeg....pfff ik lul ook maar wat...het klinkt gewoon goed.

Origineel geplaatst door sander
Ik reageer alleen even over de topic titel:

[rock]teringherrie

Dat is inderdaad vaak een goede omschrijving van rock :D

Heb je nummer niet gehoord hoor.

Echt een nuttige post Sander, daar heeft bassio wat aan....... :confused: :stupid

Ik vind het wel een cool trackie, de zang en de mix kunnen beter, maar zo als opzetje klinkt 't wel cool vind ik.....
Zang is een beetje monotoom misschien, maar dat is waarschijnlijk ook de bedoeling ;)

Vooral doorgaan! :W

Ik vind het zeker en vast een cool nummer, ik vind de zang helemaal niet slecht en de rest is echt goed:)
Het past gewoonweg allemaal bij elkaar:)
Het einde vind ik wel nogal abrupt, ik had iets helemaal anders verwacht...maar laat dat nu net weer een zoveelste sterk punt van je track zijn:)

Dit nummer schopt het hoogstwaarschijnlijk nog tot op mijn mp3player8)

Origineel geplaatst door bassio
ik heb de track aangepast , de gitaren iets ge -eqaliezed en wat van dat "irritante" achtergrond gekraak aangepast en hier en daar verwijdert , maar in somige stukken vind ik het er wel bij horen , dus laten staan .

Ik vind het zo wel erg lekker hoor... goeie opbouw, lekker ruig maar niet tè. Wat mij irriteerde, irriteert mij nu niet meer. Ik zou 'm zo laten:okdan:

Groetjes van Rudo

ten eerste bedankt voor de reacties en kritiek die ik verwerkt heb in deze track.

Origineel geplaatst door no_disc
Ik vind het zeker en vast een cool nummer, ik vind de zang helemaal niet slecht en de rest is echt goed:)
Het past gewoonweg allemaal bij elkaar:)
Het einde vind ik wel nogal abrupt, ik had iets helemaal anders verwacht...maar laat dat nu net weer een zoveelste sterk punt van je track zijn:)

Dit nummer schopt het hoogstwaarschijnlijk nog tot op mijn mp3player8)

ik op jouw mp3 speler ! , wat een eer hee (niet sinisch bedoelt) :okdan:

Origineel geplaatst door Rudo
Ik zou 'm zo laten

dito , ik ben er (voorlopig) klaar mee .

Origineel geplaatst door bassio
ik op jouw mp3 speler ! , wat een eer hee (niet sinisch bedoelt) :okdan:
inderdaad een hele eer, er kunnen maar 118 MB aan nummers op en die staan op 400 kilobyte na allemaal vol met vrij grote namen:)

Cool. Voelt een beetje soulwax-achtig aan. Ik vind de stem wel goed. De kick klinkt wel wat plastic, die mag wat harder van mij (mss de snare ook wel).

Mooi gedaan. :okdan:

-kick-

we zijn bezig met mijn bandje (OFF) om een ep-tje te maken , deze track had het voorrecht om er ook op te komen :P

ME!

alles is opgenomen en gemixt in ons eigen studiotje met onze nieuwe spullen . dit is een mix in de eind fase , bijna klaar voor de masterraar , nu ff gemasterd door ons zelf .

wat vinden jullie ?

Laatst gewijzigd:
Back