Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Vind het wel goed eigenlijk......
Behalve de zang.......en het accent(nederlandsssssssssss) liggen mij niet zo (vind de tekst ook iets te nederlands zeg maar), maar de track zelf is wel lekker.
Zeker niet op de plank er mee.
. maar goed ,weer ff ontopic. Origineel geplaatst door Flesje
Lekker.
Ik denk dat je nog veel kan verbeteren aan de drums. Soms is de groove niet lekker (vind ik dan), misschien in sommige stukken een harde open hihat ofzo... ff expirimenteren zou ik doen. Ook de sound van de drums vind ik nog niet je van het, die mogen best wat rouwer van mij.
Verder echt wel oke, maar ik zou nog even verder schaven aan de groove.
succes.
Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
teringherrie? welnee. lekkere track zelfs!!
wel veel naar With Teeth van NIN geluisterd he? ik vind dit een dikke nin clone, en daar zouden meer bands/artiesten aan moeten!
accent valt reuze mee, van mij mag je meer tracks in deze stijl maken!!!
ik hoor wel heel de track een soort ruis....of ligt dat aan mijn koptelefoon.....nm
Origineel geplaatst door sander
Ik reageer alleen even over de topic titel:
[rock]teringherrie
Dat is inderdaad vaak een goede omschrijving van rock![]()
Heb je nummer niet gehoord hoor.

Origineel geplaatst door bassio
ik heb de track aangepast , de gitaren iets ge -eqaliezed en wat van dat "irritante" achtergrond gekraak aangepast en hier en daar verwijdert , maar in somige stukken vind ik het er wel bij horen , dus laten staan .
Origineel geplaatst door no_disc
Ik vind het zeker en vast een cool nummer, ik vind de zang helemaal niet slecht en de rest is echt goed![]()
Het past gewoonweg allemaal bij elkaar![]()
Het einde vind ik wel nogal abrupt, ik had iets helemaal anders verwacht...maar laat dat nu net weer een zoveelste sterk punt van je track zijn![]()
Dit nummer schopt het hoogstwaarschijnlijk nog tot op mijn mp3player![]()
Origineel geplaatst door Rudo
Ik zou 'm zo laten
inderdaad een hele eer, er kunnen maar 118 MB aan nummers op en die staan op 400 kilobyte na allemaal vol met vrij grote namenOrigineel geplaatst door bassio
ik op jouw mp3 speler ! , wat een eer hee (niet sinisch bedoelt)![]()