Verdachte deal... wat zou jij doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE

3. spreek je toch op straat af en op de plaats waar je afspreekt blijkt een Noord-Afrikaan te staan, doe alsof jem ni kent en ga door ;)

als ie vraagt om af te spreken opt Falcon plein..... tja......:eureka: ..... no picture needed ;)

Alle knipogen en smiley's ten spijt, vind ik deze opmerking niet kunnen. Een mening/advies gebaseerd op dergelijke vooroordelen, mag van mij achterwege blijven. :erm:

Origineel geplaatst door Hazes
Alle knipogen en smiley's ten spijt, vind ik deze opmerking niet kunnen. Een mening/advies gebaseerd op dergelijke vooroordelen, mag van mij achterwege blijven. :erm:
eensch..

moet sowieso zeggen dat een aantal mensen hier wel erg paranoia is, neem een cursus zelfverdediging zou ik zeggen en durf 's een beetje meer risico te nemen in je leven ipv alles veilig te willen plannen, maakt 't leven ook zo saai :Z

Echt way off topic, maaruh de avatar van de vorige schrijver: briljant! Ik pis nog steeds in m'n broek als ik 'm zie wegrijden in het zijspan van die motor en hij angstig de camera inkijkt......

spreek je toch op straat af en op de plaats waar je afspreekt blijkt een Noord-Afrikaan te staan, doe alsof jem ni kent en ga door

gribus-buurt vol met 'allerlei' culturen zal 'k maar zeggen; zwaar verpauperd iig.
Bij de lucht die hing in de portiek van de flat was het apenverblijf in de dierentuin nog niets

los van al de rimboe- en apenchat, denk ik wel dat hier om een'nette' hollander gaat

;{ Triest, héél erg triest, wat ontzettend walgelijk om dit soort reacties op het Synthforum te moeten lezen! In ieder geval is mijn, tot dusver, lege negeerlijst sinds vandaag helaas niet leeg meer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back