Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door sander
Eigelijk trekt de Voyager mij helemaal niet. Geef mij maar zo'n echte Minimoog.

Origineel geplaatst door dione
heb je het artikeltje wel gelezen ?![]()

Origineel geplaatst door sander
Gedeeltelijk, maar dat kan me niks schelen. Ik hecht alleen waarde aan oude spullen.
Zo'n splinternieuw apparaat doet mij echt helemaal niks. Vindt em ook geeneens mooi.

Origineel geplaatst door dione
ik heb de RME....en die is echt veel mooier als de oude Minimoog....met z'n blauwe backlit panel...![]()
Nog 2 nachtjes slapen en dan heb ik eindelijk m'n nieuwe slaapkamer verlichting 
Origineel geplaatst door Prophet
ja en vannacht kon ik niet slapen van de honger
en gisteren kon ik niet eten van de grote vaak....:confused:

en je hoort een duidelijk verschil tussen deze bakken. Ze hebben allemaal een eigen karaktar. Mini is zonder twijfel het vetst! Een mooie ronde volle klank -> never heard before. Ideaal voor basjes, gewoon ongelooflijk lekker. De klank van de source is dunner maar ook zeer direct, compact en in your fase. Ook ideaal voor karakter funkleadjes + soundfx (xtra = syncen van oscs -> heeft er wel maar twee -> zeer stabiel) De klank van de memorymoog leunt het dichts aan bij de source. Is dus duidelijk minder vet (lees warm) dan de mini, maar is xtremer dan de source.