gil scott heron - home is where the hatred is (dj dulac 2005 remix)

Ik zit op iets te wachten wat maar niet komt.
De schratching is wel gaaf. :)

t schip met geld?

:P

ja hij is wat aan de korte kant...ik wil de break nog ff wat langer maken...
heb zangeres gevraagd of ze de vocalen wil doen...lijkt me wel gaaf...

thnx!

31 views en geen reactie?

grote gill fan hier ..

vind het niet onaardig ! zou het nog niet draaien in een set denk ik maar komt al flink in de buurt !

wat heb je allemaal gedaan ?

van t origineel een instrumental gemaakt...
dus stukjes tussen de zang vandaan gesnoept...
de stem heb ik met noise reduction en filters zo goed
mogelijk van de muziek losgemaakt....er overnieuw overheen gezet...(om meer vrijheid te krijgen en mogelijkheden)
t geluid werd hier echter snel blikkerig van, dus heb ik een tussenweg moeten nemen...dus ietsje meer ruis onder de vocalen dan me lief is..
dit nog wat opgeleukt met eq, wat hoog er af, echter is t geluid van t origineel niet om over naar huis te schrijven...
ik heb er t meeste uitgehaald, mocht ik tegen een betere opname aanlopen, begin ik overnieuw...mss dat jij als fan me hierin verder op weg kunt helpen?

verder kun je als liefhebber wel horen wat ik aan extra's toegevoegd heb, me dunkt, scratches en wat koortjes, extra drums, breaks etc etc....de slechte mix heeft een hoop verneukt, maar aangezien monitoren nog ff op zich moeten laten wachten, begin ik er op dit moment niet meer aan...

ik zou niet willen dat je m zo in je set draaide, aangezien ik zelf nog niet geheel tevreden ben....

thnx :)

volgens mij heb ik ook maar een zozo versie
maar ik kan wel effe kijken ..

iig leuk geprobeerd ! zal het wat vaker in de gaten houden wat je hier dropt !
beetje edits maken enzow is cool !

Klinkt erg goed, originele track met gevoel.. Het enige waar ik aan denk bij het luisteren is dat de rest van de instrumenten wel wat smeriger mogen, dus iets meer low-fi zodat ze mooi aansluiten op de vocals..

leuke track:) klinkt goed, maar zoals gloom al zei zouden de instrumenetn iets meer lo-fi mogen zijn:)

ik ken wel het origineel niet, dus ik zou niet weten wat je nu net veranderd hebt:P

dank :)

de muziek is qua sound ongeveer zoals t origineel....t ligt m aan de stem die nog beroerder is geworden qua klank ivm met de muziek daaromheen die ik weggefilterd heb..

Back