rs 7000 os

deins

ADEMDUIF
Hallo,
Ik heb nu 1,5-2 jaar een rs7000 maar heb hem nog nooit geupdate.Ik merk wel dat sommige dingen niet kloppen zoals bepaalde instellingen(cc) waarvan de getallen na realtimeopname opeens verdubbeld zijn.
Is het verstandig om een update te doen?Want je hoort weleens dat na een update de problemen nog groter zijn.
En met welke os kan ik hem dan het beste updaten?Ik heb nu os1.22 gevonden.
Alvast bedankt.

1.22 is de laatste en hoogstwaarschijnlijk ook het definitieve OS voor de Rs7000.

Yamaha heeft de support opgegeven (zoals ze met alle oudere producten doen).

1.22 is overigens een prima OS.

Bedankt voor je antwoord acidfever.
Weet je trouwens ook of er een maximum zit aan het geheugen van de externe harddisks die je op de rs7000 kan aansluiten?

Ik dat dat dat ergens rond de 4 of 8 gigabyte lag (maar pin me daar niet op vast). Staat als het goed is in de manual!

Ik dacht dat het maximale 1 GIG was..
Had er ooit een 2 GIG scsi schijf aan hangen , maar hij formateert hem op FAT16 toch maar naar 1 GIG.
Ach, is zat hoor.. dat zijn echt een heleboel samples en sets die je dan kunt opslaan.

Ikzelf heb ook een RS7000 en draai 1.22. Heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad en alles wat ik ermee doe werkt gewoon. Maar dan ben ik niet iemand die echt alles uit het apparaat haalt.
Zelf heb ik een 1 GB SCSI-Harddisk aanhangen, en mij is vertelt bij de aanschaf (2e hands gekocht) dat dit het maximum is. Heb het verder nooit na- of uitgezocht.

Over dat updaten; moest je nu de rs7000 aanzetten terwijl je de rec. en stop-knop ingedrukt houd.Of eerst aanzetten en dan die twee knoppen indrukken?
Vervolgens moest je dacht ik alleen nog op enter drukken?

Back