Probleem met UAD en FL5

Jos Pos

Ouwe rot
Heeeelaaa

Ik post eigenlijk voor n vriend aangezien die geen toegang heeft tot het www. Hij heeft zich onlangs UAD plugins gekocht die hij in FL5 gebruikt. Maar als die een nummer naar een wav o f mp3 wil renderen, krijgt hij een error bericht waar iets instaat van buffersize...
Zonder de plugins wil hij de song wel renderen, dus aan het nummer op zich scheelt niets.

Wat kan het probleem zijn???

Zowieso de laatste software versie 3.9 installeren.

En dat met dat buffer probleem is waarschijnlijk omdat hij de effecten als DirectX heeft geinstalleerd ipv VST. Of was het nou andersom?
Door te switchen van soort ben ik iig daar vanaf gekomen.

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb een berichtje op het forum van FL gezet, misschien weten zij de oplossing...

Blijkbaar kan zowel FL als Uaudio niet met een oplossing komen. De volledige naam van de error is:

sorry, one or more powered plugins have been disabled
the plugin was unable to load
plugin buffersize mismatch. (err=30)

Ik vind het toch wel onaanvaardbaar dat op de site van uaudio staat dat de plugins compatibel zijn met FL terwijl ik nu van meerdere gebruikers lees dat zij hetzelfde probleem hebben en dat er blijkbaar geen oplossing voor komt. Beide developers schuiven de 'verantwoordelijkheid' naar elkaar.

Back