Welke draaing maak je?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door farlukar
Ik vind het überhaupt een zinloze vraag, want de draaiing die je maakt is natuurlijk sterk afhankelijk van de situatie van de deuropening ten opzichte van het keramiek.
Een eensluidend antwoord is derhalve onmogelijk.
Dit is een zeeeer interessante conclusie! Zou het feit dat iemand links of rechts handig is er ook IETS mee te maken kunnen hebben. Dat verband zoek ik namelijk en ik was al tot de conclusie gekomen dat dat niet het geval is bij veel collega's van mij..

ik draai bijna altijd rechtsom..... als ik tenminste niet achterstevoren de plee inloop...

Origineel geplaatst door STicKX
ik draai bijna altijd rechtsom..... als ik tenminste niet achterstevoren de plee inloop...
Zo lang je maar niet achterstevoren binnen loopt EN rechtsom draait vind ik alles best!

Als het even kan naar het invalidentoilet, want daar hebben ze van die beugels om extra kracht te zetten. Erg handig. :D
Enne, draairuimte ZAT!

Fuse! Helemaal gelijk! Ik ging in OJC Jonosh (het mooiste jongercentrum ter wereld) ook altijd naar de invaliden wc. :) Beter!

Origineel geplaatst door farlukar
de draaiing die je maakt is natuurlijk sterk afhankelijk van de situatie van de deuropening ten opzichte van het keramiek.

Inderdaad:

- pot links = 1/4 rechtsaf draaien
- pot rechts = 1/4 linksaf draaien

maar ja, dan krijg je als andere optie:

- pot recht tegenover deur.....

<h1> ...WAT DAN?!?! </h1>

euh... ik draai me dan linksom! :kont:

Hoe draai jij? Linksom of rechtsom?

Gewoon persen jongens, dan draaien ze vanzelf naar beneden. Niet te moeilijk denken.

shit... onacid heeft de poll aangepast...

Zoo, heb snel eens een foto gemaakt van mijn schijt-trog en mijn vriendinnetje... Maar: draait zij nou links of rechtsom??? Als je met je hasses naar de po toe staat???

Kost me wel wat moeite om dit te delen met jullie, maar voor(h)uit dan maar.:fuckoff:

Of een hurk WC. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back