Supernova Dreaming!

Auxillary

Ouwe rot
overleden lid
Het moet er maar eens van komen. We hebben dit nummer al bijna een dik half jaar geleden gemaakt. We wilden er ooit nog eens wat me gaan doen maar door tijd gebrek, ... tja, kwam het er niet van. Noemenswaardig is dat het nog wat mij betreft uit mijn pre-hardware periode komt. Wat loops, en de rest alles reason.

´Ralf T // Auxillary - Supernova Dreaming´

Greetz,

Eric // Ralf

zeker wel vet
dat stuk vanaf 3:12 is echt ff super! :)
opbouw is ook wel ok
alleen het belangrijkste deuntje wat naar beneden transponeert vind ik persoonlijk niet zo geweldig klinken

Mooi nummer, lekkere geluiden en mooie overgangen. En de feel die erin zit vind ik ook wel OK. Die arp erbij past niet zo goed bij de rest en krijg je last van dissonanties.

De mix an sich is een beetje plat en kan wellicht wat meer open en steviger. Wat meer effecten en subtiele dingetjes kan makkelijk. Maar zeker lekker. :)

inderdaad klinkt goed, maar ben het met Bahamut eens dat dat transponerende geluidje niet echt je dat is...

Thanks voor de tips. Het klopt een tikkie wel wat die lead betreft. We hadden in de eerste verzie een rip van een bepaald nummer genomen. Klonk best cool maar tja het was dus gejat. Om dan een goede vervanging te maken viel ons niet mee.

Eric

Wat valt hier anders aan toe te voegen dan, bouw dat deel na 3:12 uit en vergeet die arp ;-)

Oh ja en nog het volgende: de mix mist wat aan de onderkant en de bovenkant van het spectrum, alleen die ride aan het einde klinkt echt scherp.
Of ligt dit aan de encoding die jullie gekozen hebben, mijn player laat daarover namelijk geen info zien.

Z.

Back