rebirth gratis

Origineel geplaatst door richard2000
Dan heb ik waarschijnelijk jouw email adres nodig, als ik het goed begrijp.

En ik wil ook geen 2000 man aan mijn server hebben, maar ik wil hem wel eenmalig oploaden.

ja je kan ook je eigen emailadres opgeven als de gene aan wie het geadresseerd is, dan krijg je zelf ook de link doorgestuurd. die kan je dan hier plaatsen zodat iedereen het van yousendit kan downloaden :)

maar ik zie dat er een torrent is, dat is nog makkelijker, hoef jij ook geen halve gigabyte te uploaden ;)

Origineel geplaatst door lafurieetlafoi
ja je kan ook je eigen emailadres opgeven als de gene aan wie het geadresseerd is, dan krijg je zelf ook de link doorgestuurd. die kan je dan hier plaatsen zodat iedereen het van yousendit kan downloaden :)

maar ik zie dat er een torrent is, dat is nog makkelijker, hoef jij ook geen halve gigabyte te uploaden ;)

Ok, dan laat ik het zo:)

Echt triest heb ik een cdrom iso gedowload van 500MB is de rebirth installer nog geen 20MB groot.

Ik kon de iso niet mounten met deamontools dus heb ik em maar gebrand, beetje zinloos zo... de acrobat reader versie 5 uit 1998 heb ik geen .... aan en de oude directx ook niet.

Maar goed, wel gratis rebirth...

Druid

Origineel geplaatst door druid
Echt triest heb ik een cdrom iso gedowload van 500MB is de rebirth installer nog geen 20MB groot.

Ik kon de iso niet mounten met deamontools dus heb ik em maar gebrand, beetje zinloos zo... de acrobat reader versie 5 uit 1998 heb ik geen .... aan en de oude directx ook niet.

Druid

maar de grap is volgens mij dat het stiekem een nero image (.nrg) is met een verkeerde extensie. toen ik hem hernoemd had kon ik hem wel mounten. maar waar ze die 550 mb nou vandaan halen...

Ok, dan laat ik het zo

Toch bedankt voor het aanbod ;)

Origineel geplaatst door lafurieetlafoi
maar de grap is volgens mij dat het stiekem een nero image (.nrg) is met een verkeerde extensie. toen ik hem hernoemd had kon ik hem wel mounten. maar waar ze die 550 mb nou vandaan halen...

Vaag het is gewoon een ISO en zo heb ik m ook gebrandt in Nero, en er staat 2x 128Mb aan random date op (1xWin en 1x Mac), dat is zeg maar een beveiliging die wordt gecheckt door Rebirth om te kijken of je de CD wel heb.:smeris:
Ja en nog wat zooi, zoals de laatste versie van DirectX en Acrobat:D

Origineel geplaatst door druid

Druid

Tja is wel een beetje een gegeven paard in de bek kijken. Is overigens bij de meeste software zo dat de installers gewoon erg klein zijn hoor (kijk maar eens naar de installer van reaktor zonder library, schokkend klein).

De library vult dat wel aan overigens.

ze hadden die image wel ff mogen zippen of RAR'en lijkt me..dat scheelt zo 80% filesize

Origineel geplaatst door olafmol
ze hadden die image wel ff mogen zippen of RAR'en lijkt me..dat scheelt zo 80% filesize

War ik heb gedownload was gezipt volgens mij hoor!

kan iemand ene link geven naar de download op rebirthmuseum.com?ik vind em niet, enkel mods enzo:confused:
ik vindt enkel de link naar die refill page op de propellerheads site, die ik niet kan gebruiken...

Hier

Je moet wel een account aanmaken anders vind je de download niet. En zo te zien staat alleen de bittorrent link er momenteel!

Ik kan iedereen aanraden de BitTorrent te gebruiken... die is namelijk behoorlijk snel.
Tja, deze applicatie is en blijft een klassieker. Hij haalt het qua realisme niet bij zoiets als
de Audiorealism Bassline en voor de drumgeluiden kun je ook samples gebruiken... maar
wat is het leuk om om al die knopjes op je scherm te drukken!

pfoe.. ik snap geen bal van hoe ik het moet downloaden .. :confused: zal wel aan mij liggen hehe

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
En nu weer ontopic :eureka:
Dit gaat toch over downloaden van gratis rebirth :confused: dat is toch ontopic.

Was vandaag nog bij nedrland muziek en daar lag hij nog voor €200.00 8D

Origineel geplaatst door dr.DRé
Was vandaag nog bij nedrland muziek en daar lag hij nog voor €200.00 8D

had ff een foto gemaakt!!!!

Rebirth nu gratis te downloaden

Rebirth nu gratis te downloaden

http://www.rebirthmuseum.com/index.htm

Je moet even registreren en dan kun je de torrent krijgen . Dus helemaal gratis vanaf nu .. En dit is tog wel de grootvader vader Va .

Back