papier mache
Ingeburgerd
ik ben de (gelukkige) eigenaar van een bcf2000 van behringer, en zag op een gegeven moment dat ie in tegenstelling tot de bcr2000 van een vriend niet 2 normale sustain switch poorten heeft, maar 1 switch en 1 control.... voor ut control poortje heb ik een fcv100 van behringer gekocht, en als ut aan ut aan de handleiding ligt zou ie er op moeten werken...
Tot zover krijg ik het alleen voor elkaar om em als een vrij lomp sustain pedaal in ut switch poortje dienst te laten doen, maar als ik hem in ut control gat zet, dan gebeurt er niks (het knopje staat op CV, en ut gitaarsnoer zit in output 2).
is er iets mis aan mij en heb ik het verkeerde pedaal gekocht, of is er iets mis met het pedaal :confused:
Tot zover krijg ik het alleen voor elkaar om em als een vrij lomp sustain pedaal in ut switch poortje dienst te laten doen, maar als ik hem in ut control gat zet, dan gebeurt er niks (het knopje staat op CV, en ut gitaarsnoer zit in output 2).
is er iets mis aan mij en heb ik het verkeerde pedaal gekocht, of is er iets mis met het pedaal :confused: