De massieve "JB Gefeli" thread!

gefeli :biertje:

als kleine geste zal ik dalijk "lang zal ze leven" springen op die bel-stenen bij de AH

Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op "Dank dank dank! Ik ben vandaag erg brak. Gisteren een bretsig feest gehad met veul bier, met de nadruk op """""""

Dus...

Origineel geplaatst door 6 trak
erm... straf gehad van de meester?
You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master, met de nadruk op: "You're my master, master!""""

Sommigen schijnen moeite te hebben met het feit dat zij de leeftijd van 30 jaren hebben overschreden. ;)

.... en ben je het gezeur over dat je ouder dan 30 bent al meer dan zat? ....... van bier wordt je zatter ......

Back