EMS synthi aks en nog 1:)

tja, maar een putney is het nie.
ik had m ook al gezien, hij staat nog maar niet op 3000, ging een tijdje lekker tot 2500.
en waar is de andere helft van de koffer dan, met de toetsen en zo? ik weet het niet.
die duitser krijgt de sequencer niet aan de praat (start op 3100). volgens mij kan je dan toch beter vertrouwd kopen, in holland en op het forum. wiseguy biedt een zeer mooie aan.
of gewoon niet kopen natuurlijk.

maar ik heb pas weer 's een keertje naar die demo van synthiaks geluisterd en dan kriebelt het toch weer...

Leo wat ben je toch altijd lief voor mij :luv:

Hij zegt dat ie de orginele owner is, wel raar met zo'n beschrijving....dat ie na al die jaren nog niet weet wat hij eigenlijk in zijn bezit heeft :D
Het KS gedeelte heeft ie der zo te zien niet bij, wel een los DK2 keyboard van EMS, leuke set.........geen VCS3

BTW Leo voor zo'n Synthiaks nummer moet je wel kunnen spelen :)

Origineel geplaatst door Wiseguy
BTW Leo voor zo'n Synthiaks nummer moet je wel kunnen spelen :)

daar wringt hem de schoen, anders had ik m al van je gekocht.

wel een punt trouwens: ik denk dat daar mijn voorliefde voor de synth (bv boven de gitaar of piano) vandaan komt.
het kastje biedt zoveel geinigs, dat het niet zo belangrijk is of lijkt, om goed te kunnen spelen.

Origineel geplaatst door Leo
daar wringt hem de schoen, anders had ik m al van je gekocht.

wel een punt trouwens: ik denk dat daar mijn voorliefde voor de synth (bv boven de gitaar of piano) vandaan komt.
het kastje biedt zoveel geinigs, dat het niet zo belangrijk is of lijkt, om goed te kunnen spelen.

Klopt tis echt een ding om mee te pielen, is ook heel erg leuk om te doen, daarbij is de klank ook geweldig.
Ik vind het een geniaal ontwerp en al zeker voor zijn bouwjaar, wisten wel waar ze mee bezig waren daar in de UK

Origineel geplaatst door Catscan
en deze was dus $5,100.00

Lijkt en is natuurlijk veel geld, maar je weet wat ie kan presteren.....

En das vet :D

Back