gratis samples hier...

Re: funk guitar samples

Re: funk guitar samples

Origineel geplaatst door RonBakker
Hallo,

Ik wil graag een disco trackje maken a la Ramshorn jaren '80, daarvoor zoek ik nog een paar lekkere cleane funk guitar samples of guitars met een wah-wah. wie weet er voor mij leuke samples of een leuke site ? svp geen betaalsites e.d.

Er staan enkele guitarsamples in de Akai Library...

Errug gaaf. Heb een sampletje gedownload klinkt goed! Ik ben helaas niet in het bezit van een snelle internet verbinding.
Is iemand genegen, tegen vergoeding natuurlijk, een cd (of 2, hoe groot is het in totaal eigenlijk) met een kopie van de libraries naar mij te sturen? Ik ben vooral benieuwd naar de piano samples. Als er iemand is? :halleluja alvast erg bedankt :okdan: Anders moet ik de komende 6 weken aan een stuk downloaden.

grt Jos

Zou iemand mij die library ter beschikking kunnen stellen op een ftp servertje ? Ik wil die samples eigenlijk ook wel hebben.:engel:

Iemand Geintereseerd in een Free Reason Refill

Iemand Geintereseerd in een Free Reason Refill

Hoi ik LecZ heb net mijn eerste Reason Refill gemaakt bevat 35 RexLoopZ 280 Drumsounds uit de Elektron, alle samples gemaakt door mijzelf Feel Free To Use . ps als je ze gebruikt in een song laat mij het dan ff weten , ben namelijk altijd geintereseerd om te luisteren Groeten LecZ Feedback is ook erg welkom!!

refill available at :

http://student-kmt.hku.nl/~alex4/

zie downloads LecZTron.rfl

Groeten LecZ

Back