[track] 3 hete luchtballonnen maken nog geen zeppelin

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
hij is vrij kort, (een zeppelin blijft niet eeuwig in de lucht) ik zou er eventueel nog een introotje bij kunnen doen, maar ik denk dat ik het zo ga houden want ik ben er eigelijk wel tevreden over.
bij deze zeppelin

Ik heb ineens zin om met m'n smurfen te gaan spelen, kweet ook niet hoe dat nou komt... :okdan:

Afgezien van het feit (lees: feit) dat het nummer total ruck is zijn de effecten waanzinnig cool.

Akira ?????

Wel lache dit.

Kun je dat ook onderbouwen, in plaats van iets als 'jouw' feit neer te zetten?

Origineel geplaatst door koekebakker
Afgezien van het feit (lees: feit) dat het nummer total ruck is zijn de effecten waanzinnig cool.

Afgezien van het feit (lees: feit) dat het nummer total ruck is

smaken verschillen blijkbaar...

ik vind hem heerlijk !

ja ik ook!

hele lekkere futuristische sfeer...en tegelijkertijd in de bossen chillen met kabouters en elfjes :D

heel vet :)

Leuk gedaan :okdan:

Ik vind het vrij minimaal. Het heeft wel de isniezot sound, maar ik heb betere gehoord van je.

Laatst gewijzigd:
aight, een nieuwe isnie track!!! 8)

en hij's weer erg goed, mooie mu-ziq-achtige melodieen!
die vreemde vocal-synth (die op 0:34 begint) lijkt idd een beetje op de Akira teddyberen-track (dat was ook een zieke track trouwens,damn :W)!!

trouwens ben ik het met wauxar eens...kijk ns wat mike paradinas bij planet mu ervan vindt (ook al denk ik niet dat planet mu binnenkort nog iets uit gaan brengen..=() ?

goh echt wel verdeelde reacties. :D

ik zat er al een tijdje mee in men hoofd om eens een demootje te sturen naar planet-mu.
misschien dat ik mijn kans eens moet wagen.

Back