[track] analog hakkuh!

prayer

oRgANiC DreAmS
ik was bezig met een soundje te creeeren op mijn an1x, en op een gegeven moment vondt ik dit stukje beuken wel lekker klinken. voor de liefhebbers van harde vette kicks.. hier een klein presentje, sample loopt op 180 bpm..
Dit is alleen mijn synthesizer.. AN1x Power... :)
geen enkele extra toevoging van andere apparatuur..
P.S. zorg ervoor dat je ramen goed vast zitten.. :stupid

link : http://Twin-x.com/fileboard/upload/HAKKUUH128.mp3

Ja, dat was goed schrikken.
Maar een interessant stukje geluid is het wel eigenlijk.

is wel lekker, alleen nog melodietje, want anders klinkt het echt goedkoop :)

shit, ik moet ook een analoog toestel hebben...

uuuhm wederom ben ik een spelbreker... maareh...

Dit is niet een echte analoog Gabberatski, maar een va...

Helaaas kan ik nu niet even luisteren (zit op het werk) want ik ben nu wel benieuwd *D

an1x blijft digitaal.. dus heb je inderdaad gelijk dat het een VA is maar het gaat om het idee.. geluidjes opbouwen met de basis zaagtand, pulse, sine etc.. blijft cool.. >:|

:maffia:

Preset

Preset

He, kun je die preset naar mij toe mailen, ik heb ook een AN1X *D

Re: Preset

Re: Preset

[
He, kun je die preset naar mij toe mailen, ik heb ook een AN1X

hey het geluid is helemaal niet zo moeilijk te creeeren. toets 130 in kies voor de eerste functie. op deze manier krijg je een kale saw waarmee je aan de slag gaat. zorg ervoor het geluid snel naar beneden gaat, dit is even zoeken maar als het eenmaal gelukt is krijg je al een beetje het geluid van een bassdrum, vervolgens ga je wat fine tunen, speel wat met de edge, ik zelf heb een saw gebruikt en een pulse.. vco1 saw en vco2 pulse.. als je een hele diepe bassdrum wilt gooi je de edge helemaal dicht zodat je pulse een sine wordt.. succes ermee als je nog wat meer effect erin wilt gebruik je noise erbij..

groeten prayer

Origineel geplaatst door TraiZor
ghehe klinkt erg lekker! gewoon live opgenomen met aan de knoppies draaien?
enne kan een virus dit ook?

Het is inderdaad gewoon live knopjes draaien, ik weet niet of een virus dat kan, als je kan zorgen dat een geluid rap naar beneden gaat, bij mijn synth heet dat PEG, ik heb PEG decay en PEG Depth.. zorgen dat de depth vrij laag is en decay vrij kort, dan krijg je een bassdrum.. 8)

wat een t*ring herrie.
:D

de t*ring herrie is ook net wat de bedoeling was.. werkt goed als je boos bent, ff geluid je aan zetten en aan knopjes draaien.. :dj:

kan je eens zo'n sessie doen op 120bpm ofzo zodat ik (en anderen) eens wat kan samplen? :) Kunnen sommige hardcore liefhebbers hier wel waarderen denk ik.

Ik zal eens kijken of ik een keertje zoiets kan doen ik weet alleen nog niet wanneer. Ik vindt het alleen niet cool als anderen met de eer gaan strijken, maar ik denk wel dat de mensen hier weten wat ik bedoel.. ik heb het al een keertje meegemaakt en dat was absoluut niet relaxed..

l8tr :smeris:

ohw hehe neu laat maar zitten dan, kan ze ook zelf maken. maar dit ging sneller hehe :L
die kicks klinken namelijk zeer goed.

Back