ik dacht schrijf meteen een berichtje...
Schitterend concert, van ongeveer 45-50 min. en ondanks het kleine publiek, deed hij
prima z'n best om klinkende electro klanken te produceren. Lekker wat solo partijen op een
Korg MS en heerlijk.. die vocoder.. klonk echt goed wat mij betreft.. jammer dat ie heel even
de mist in ging met my radio op z''n Korg.. zat even wat noten ernaast, maar goed, het zij
'm vergeven. Hij is tenslotte toch uit Canada gekomen om voor een schaars aantal mensen
toch een leuke performance te geven.
Is er dan helemaal niks negatiefs te melden dan ?
ECHT WEL... wat een ramp die DJ... ik raakte verre weg van in de stemming voordat Solvent
begon aan z'n optreden. Heeft die DJ ueberhaupt weleens van electro gehoord ? Oke oke..
cliche misschien, maar heb nauwelijks een 808 kunnen bespeuren in z'n set. Wel een paar
leuke 303 nummertjes.. maar het weer eens oeverloos gebeuk op de vierkante milimeter,
waar ik als electro liefhebber echt dacht van... wist ik maar hoe laat Solvent zou optreden..
dan had ik die platenkeuze van die DJ kunnen vermijden....
Het ergste van allemaal, na Solvent kwam die gast weer... wederom geen electro..., althans
mijns insziens. We zijn 'm maar meteen "gebost".... vreemd dat het onder de noemer
electronation was... die DJ had er wat mij betreft niets van begrepen....
maar zonder zelfkritiek gaat de zon ook niet op, wellicht heb ik er niets van begrepen...
neemt niet weg dat ik me prima vermaakt heb met Solvent... nu maar hopen dat ie de volgende
keer naar Nijmegen komt.., dan ga ik zeker weer....
mzl en welterusten