Origineel geplaatst door jostiii
Ik heb een MPX 550.
Programs kunnen worden ingericht met 2 effecten serieel (output van effect 1 -> input effect 2),, 2 effecten parallel (gelijkmatige voeding van signaal) en, 2 effecten split (linker kanaal -> effect 1, rechter kanaal -> effect 2). Alle programs hebben tevens een compressor aanboord. Je kunt de mpx ook als compressor gebruiken (dedicated programs, en volgens mij zelfs een hele aparte modus van het ding). audio input/output kan zowel digitaal (spdif) als analoog (xlr, jacks) en kunnen "mixed" gebruikt worden, e.g. digitaal in, analoog uit, of gewoon analoog in/uit of digitaal in/uit.
Als je het mij vraagt heb ik teveel info hier verstrekt, ik hoop dat je antwoord er ergens tussen zit.
l8erz.
j.
oh, w8, nog one more thing: als je een program "split" hebt, heb je mono input (linker/rechterkanaal). dit betekent TEVENS dat de outputs ook mono "split" zijn. Output van effect 1 krijg je over linker kanaal, output van effect 2 krijg je over rechter kanaal. Ik geloof dat het in de handleiding ook aangeduid staat als "Mono Split"
Ik geloof dat dat een antwoord was op je vraag.
Edit #2873: Ik maak zelf een foutje. Dat wat ik net noemde was Dual Mono mode (2 mono in, 2 mono out). MSplit is een mode dat je 2 x mono in en 1 x stereo out hebt.