Was jij erbij?

olafmol

[EXPANSIONS]
Was jij erbij? De summer of love in 89 natuurlijk! WIJ WEL!

fotos:

0215_10slide.jpg

Dit is Nolet die iedereen lief vindt (na 3 XTC pillen natuurlijk)

0259_20slide.jpg

en dit is Olafmol met z'n vrienden (die hij al wel 5 seconden kende)

om deze mooie oude herinneringen levend te houden hebben we vandaag maar eens samen een lekker trekkie gemaakt waar wij in 89 zeker onze handjes in de lucht van zouden gooien!

http://www.expansions.nl/filez/housewarriors-freelove(89mix).mp3

we houden ook van jullie!

Olafmol&Nolet
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ik vind em heel erg lekker. Lekker synth geluidje! :)
Moeten jullie vaker doen!

we gaan gewoon Turn up the Bass deel 666 releasen met allemaal back to the oldskool nummers!

haha, coole pakkies hebben jullie aan!
Lekker plaatje ook.
Maar hoe kreeg je eigenlijk dat lekker zuigende basdrummetje?
Het heeft iets van sjBOEM ofzo...

;)

Arv

compressie natuurlijk! ;)
eehh..ohnee...tis gewoon een omlaag gepitchede sample van een lekkere kickdrum...de hele drummix is nog een keer door een compressor gehaald en terug-gemixed met het ongecompressede signaal....compressie als send-effect dus...

de sleutel zit em volgens mij in de combinatie van de kick en de bas-sound (een malstrom FM bas) ...dat doet me nu ineens erg aan van die pompende diepe kerri chandler baslijnen denken..die layerd zijn baslijnen ook altijd met lage diepe kicks...

Olaf

hehe vet ..ik me me housebroek weer uit de kast gevist en vet zitten spacen

goeie prod. ook

binnenkort wordt de videoclip opgenomen..verwacht minstens Nolet met een omgang SH101 zonder kabeltjes, olafmol die de samples uit een Juno6 zonder midi staat te hameren en ongelovelijk veel fractal animaties op de achtergrond!

little fluffy clouds!

JAJAAJJAA!!!!
"What is this? I've never heard any music like this in my life before and if i ever did i don't know where i heard it. Boy o boy is this beat dull!"

hahah ;)

jaaa !! heel bewust mee gemaakt die tijd.. heerlijk !!!

ik heb hier boven de ingang van mijn studio ook een mooie stoffen smiley met acid house erop en een toen poulaire theedoek om je hoofd..
Dat ding zat achterop mijn jas.. 8o)

ja.. acid.. *zucht*

heerlijk die simpelheid maar soms o z knullig.. ben de laatste tijd ook weer een beetje mijn oude plaatjes aan het luisteren platen die toen geweldig waren zou ik nu niet meer durven draaien.. slecht..

oh god zo'n theedoek met smileys heb ik ook nog om mijn kop gehad....arghh ;) ff kijken of we die nog kunnen opduikelen voor in de videoclip ;)

Origineel geplaatst door olafmol
oh god zo'n theedoek met smileys heb ik ook nog om mijn kop gehad....arghh ;) ff kijken of we die nog kunnen opduikelen voor in de videoclip ;)

dat was erg.... en dan die broek !!!

sjezus.. als ik er aan denk dan schaam ik me datik dat aan heb gehad..

Eigenlijk moet je gewoon écht schijt hebben...en een clip maken

Ik geloof dat je eigen gemaakt spul gewoon naar 'The box' kan sturen...

*lol* :)

ja maar we gaan ook ECHT een clip maken ;)
alleen nog maar een blauw laken regelen voor onze bluescreen effecten....binnenkort bij de box te zien!

Hey Nolet jij ziet er wel fors uit als je in '89 9 jaar oud was....
Tenminste, uitgaande dat jou geboortedatum nog steeds 1980 is (check profiel)

:confused:

wat XTC allemaal wel niet met je doet! ;)

Back