Was jij erbij?

Origineel geplaatst door da goose
jaaa !! heel bewust mee gemaakt die tijd.. heerlijk !!!

ik heb hier boven de ingang van mijn studio ook een mooie stoffen smiley met acid house erop en een toen poulaire theedoek om je hoofd..
Dat ding zat achterop mijn jas.. 8o)

ja.. acid.. *zucht*

heerlijk die simpelheid maar soms o z knullig.. ben de laatste tijd ook weer een beetje mijn oude plaatjes aan het luisteren platen die toen geweldig waren zou ik nu niet meer durven draaien.. slecht..
Ik heb toch altijd nog een stapeltje acid bij me als ik ga draaien.
Er is echt ongelooflijke funky acid.

Origineel geplaatst door Arveyman
Hey Nolet jij ziet er wel fors uit als je in '89 9 jaar oud was....
Tenminste, uitgaande dat jou geboortedatum nog steeds 1980 is (check profiel)

:confused:

Ach ja, ik was proefpersoon voor een nieuw type XTC. Dat had allemaal rare bij-effecten...;)

Origineel geplaatst door da goose
jaaa !! heel bewust mee gemaakt die tijd.. heerlijk !!!

ik heb hier boven de ingang van mijn studio ook een mooie stoffen smiley met acid house erop en een toen poulaire theedoek om je hoofd..
Dat ding zat achterop mijn jas.. 8o)

ja.. acid.. *zucht*

heerlijk die simpelheid maar soms o z knullig.. ben de laatste tijd ook weer een beetje mijn oude plaatjes aan het luisteren platen die toen geweldig waren zou ik nu niet meer durven draaien.. slecht..

Heb je je geld van Ad al eens gehad ? van ons beruchte acid feest zo een 10 jaar geleden (toen ik nog haar had)=(

Origineel geplaatst door dextah

Heb je je geld van Ad al eens gehad ? van ons beruchte acid feest zo een 10 jaar geleden (toen ik nog haar had)=(

hmmm.. nee... ik heb nog 500 piek van 'm tegoed.. en een zooi platen ook trouwens.. lama..

ja !! die acid feestjes van ons, dat waren nog een tijden .. was trouwens 11 jaar geleden dat we die gaven zat ik net te rekenen..

inderdaad uit de tijd dat jij nog haar had en ik juist minder haar..
:peukie:

Yaaaaaaaaaaa!!!!! YAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa! fucking hell die heb ik nog ergens op vinyl liggen....maakt onze Ad tegenwoordig niet lounge ofzo?

Origineel geplaatst door dextah

Ik heb toch altijd nog een stapeltje acid bij me als ik ga draaien.
Er is echt ongelooflijke funky acid.

klopt !! die acid periode zelf was heeltof, zitten heel toffe dingen bij maar de periode erna is net iets te simpel.. helaas..
ik heb vorig jaar rond deze tijd nog een uur oude acid gedraaid op id$t radio.. phuture - acid tracks, sleezy d - i've lost control etc.

D-Shake

D-Shake

Lol, D-shake, een vriend van me heeft daar nog eens een keer een remix voor gemaakt. D-Shake heeft ooit een keer een interview gedaan ocer hoe hij House nummers maakte. Die vriend van me, Maarten van der Vleuten, heeft toen dat interview gebruikt in hem een beetje in de zeik genomen. 8)
En terrecht. M. v/d Vleuten is ook bekent als V48 en Major Malfunction. HOUSE SHIELD ACTIVATED. :okdan:

Re: D-Shake

Re: D-Shake

Origineel geplaatst door Mostatic
Lol, D-shake, een vriend van me heeft daar nog eens een keer een remix voor gemaakt. D-Shake heeft ooit een keer een interview gedaan ocer hoe hij House nummers maakte. Die vriend van me, Maarten van der Vleuten, heeft toen dat interview gebruikt in hem een beetje in de zeik genomen. 8)
En terrecht. M. v/d Vleuten is ook bekent als V48 en Major Malfunction. HOUSE SHIELD ACTIVATED. :okdan:

klopt !! dat heb ik op plaat !!

hahahaha !! op djax !!! :okdan:

KLOPT als een BUS, zonder SHAKE

KLOPT als een BUS, zonder SHAKE

Ja dat klopt. LOL :dj:

Heb ooit nog engelse verzamelcd'tjes uit '87/'88 kunnen scoren, maar dat waren toch wat meer commerciele nummers (to the batmobile, let's go) en acieeeeeeed nou ja je kent het wel.

1988 - 89 vet jaar ....tunnel feestjes ,de tijd dat iedereen met een smiley rond liep ,en ik maar denken dat acid ontzettend populair was...die smiley's sloegen op dat hitje van bobby nogwat met dont worry be happy..pfieuw..maar niet alleen in die jaren waren er leuke feesten...ik kan me nog goed de (acid)feesten herrinneren die gehouden werden in 93-94 in de blauwe aanslag in den haag (met unit mobius dj ferenc enzo.)de effenaar in eindhoven(dj robob(respect) ,de zodiac feesten ,enzovoorts....acid...wil...never...die:)heb in die jaren zelf nog wat bijgedragen met o a: essit muzique, shiver,acid kid...daarna mijn 303tjes verkocht.

Origineel geplaatst door sh101
1988 - 89 vet jaar ....tunnel feestjes ,de tijd dat iedereen met een smiley rond liep ,en ik maar denken dat acid ontzettend populair was...die smiley's sloegen op dat hitje van bobby nogwat met dont worry be happy..pfieuw..maar niet alleen in die jaren waren er leuke feesten...ik kan me nog goed de (acid)feesten herrinneren die gehouden werden in 93-94 in de blauwe aanslag in den haag (met unit mobius dj ferenc enzo.)de effenaar in eindhoven(dj robob(respect) ,de zodiac feesten ,enzovoorts....acid...wil...never...die:)heb in die jaren zelf nog wat bijgedragen met o a: essit muzique, shiver,acid kid...daarna mijn 303tjes verkocht.

tsss eigenlijk schrok ik me dood toen ik de foto's zag en dacht meteen hier wil ik niks meer mee te maken hebben. echter deze post doet het geheel weer draaien ;)

De blauwe was leuk alleen die LSD freaks vonk minder

ik ga die rare little prince release er nog eens bijpakken, electro en disco

Laatst gewijzigd:
hehehehe !

de rest wel zeker ;)

wel jammer dat je die 303's hebt verkocht
want ik ben nog steeds een zware fan van de chicago acid sound ! (en chicago sound in het algemeen)

produceer je nog iets wat met dansmuziek heeft te maken ?
en is het ergens te luisteren online ?

Laatst gewijzigd:
:) produceer nog wel al is het ff op een lower level :) anders geef je mail adres maar als je wil via een personal msg dan praat ik daar wel verder ,anders wordt het net een chatbox:)

Attachments

• clipboard01.png
    clipboard01.png
    34,7 KB · Bekeken: 127
Back