1st try out Tb303 :) ACIIiiiiiiID!!!

Lekker stukkie Catscan vooral vanaf 21 sec.
Ondanks dat de 303 al tig keer gebruikt is in de diverse nummers. Blijf ik het geweldig vinden en als de knip het een keer toelaat koop ik er ook 1.

vet en wanneer gaan we hem in je platen horen ? of vindt je em daar niet in passen?

303's Rocken

Zou je misschien als je zin en tijdt hebt dezelfde pattern eens in die Audio Realism Bassline vst kunnen/willen zetten en die dan door het zelfde kanaal routen ??

Soort van van klein kijk en vergelijk testje...

Vind dat nl. wel een erg knappe emulatie en ben benieuwd hoeveel verschil er is

Origineel geplaatst door Carnivore
303's Rocken

Zou je misschien als je zin en tijdt hebt dezelfde pattern eens in die Audio Realism Bassline vst kunnen/willen zetten en die dan door het zelfde kanaal routen ??

doe nou maar niet .. een tb blijft toch een rip uit je lijf ! ;)

trouwens heb wat nieuwe larry heard tracks gehoord .. meneer is ook weer terug naar de acid .. best nice zelfs !

ik neem aan dat je wat gehad hebt aan m'n quickguide ? :D

Origineel geplaatst door Carnivore
303's Rocken

Veel verschil :D

Origineel geplaatst door dione
ik neem aan dat je wat gehad hebt aan m'n quickguide ? :D

Yep ik snap het tot zo ver......maar het is erg omslachtig.
Noot lengte heb ik nog niet aangepast slide accent 1+ 1- lukt me maar meer ook niet.

Kan me ook voorstellen dat mensen vaak maar wat programmeren.
Kan je na gaan dat de eerste mensen die de 303 gingen gebruiken voor house helemaal uit hun naad gingen....een nieuwe sound!!..:) hehe

Origineel geplaatst door Catscan
Noot lengte heb ik nog niet aangepast slide accent 1+ 1- lukt me maar meer ook niet.

Kan je na gaan dat de eerste mensen die de 303 gingen gebruiken voor house helemaal uit hun naad gingen....een nieuwe sound!!..:) hehe

Er werd wel degelijk over nagedacht, ook voor de acid, dan doel ik op alexander robotnik en newcleus, chris barbosa met shannon.

Origineel geplaatst door Catscan

Zo krijg ik tranen in de ogen als ik bepaalde mensen over een R8 zie vliegen... damn whehe ik
begin gewoon 10 jaar te laat :stupid

Origineel geplaatst door trash
Er werd wel degelijk over nagedacht, ook voor de acid, dan doel ik op alexander robotnik en newcleus, chris barbosa met shannon.

ok ik bedoel mensen in de ik doe maar wat fase.....en dat is goed bedoelt.....

8>

wijsheid komt met de jaren :D

hmm heb je er veel voor gevangen?

Back