beastie boys - root down (2005 dj dulac remix)

dank je :)

meer?

Klinkt zeer goed, zoals altijd. Ik ken echter het origineel niet, dus kan er niet echt veel meer over zeggen. Zijn die hoge piano toontjes van jou? Die zjin erg cool. Succes ermee.

thnx

ja alles behalve de vocalen is van mijn hand

vette shizzle :)

ik vind het echt heel goed klinken alleen vind ik de beasty boys vocals er eigenlijk niet zo goed bij passen. misschien is dat omdat ik de track wel ken en dat je de volledige vocals overgenomen hebt waardoor het er mij erg doet aan denken, maar dan met andere muziek onder (does this make sense?)

thnx

de vocals er niet bij passen lol...ik heb dit al eerder te horen gekregen terwijl ik de muziek helemaal om de vocalen heen heb gemaakt...dat t je aan t origineel doet denken lijkt me logisch...ik heb niks aan de vocalen qua plaatsing veranderd

hehehe ik ken het origineel en daar zit super veel vaart in .. komt vooral door de vette funk samples
maar dit is een heerlijke tegenhanger .. die electrische piano is heerlijk gast !

MAAR

die vrouwelijke 'don't stop' mag er wel uit wat mij betreft .. en ook de mix is niet je van het ..
ook mag er wel iets meer variatie in .. die strings mogen er ook uit wat mij betreft .. en wat er soms met de drums gebeurt snap ik ook niet .. die zakken soms helemaal weg in de mix .. maar dat komt denk ik door de 2 verschillende beats die je afwisselt ..

voor de rest ben je weer erg oke bezig gast !
als je een nieuwe versie hebt wil ik hem wel draaien in me setjes ..

tja ik mix op hifi speakers nog steeds 4 the time beein...ik mik al niet eens meer op een goede mix tot
ik monitoren kan bemachtigen...
als je de mix op mijn speakers hoort, kickt die drumbreak (idd andere drums) juist extra hard ipv dat ie wegzakt...

zodra ik m geperfectioneerd heb dan mag je m zeker in je set opnemen....ik heb meer materiaal wat ik graag
naar buiten wil brengen...

ik pm je wel ff over een en ander

thnx

ik heb ook hier niet de perfecte speakers om het goed te beoordelen hoor ..
en idd afmixen kan altijd nog ! ik hoor het iid graag als je hem opgepoetst heb ..

Ik vin hem zeer lekker. De don't stop stoort idd.
Maar, ik weet zeker dat de beastie boys hem zo gingen gemaakt hebben :) Als ze ... er maar aan gedacht hadden.
Zalig nummer !

dank je :)

ik vind zelf de 'dont stop' lekker want anders had ik m er niet tussen gezet :P

mooi, toch nog iemand er blij mee gemaakt + mezelf :P

thnx!

Back