Welke VSTi als enige VSTi?

Beste thread starter,

Ik zie niet helemaal het nut achter de vraag.. Bedoel je soms dat je wilt weten wat de bezoekers hier als meest veelzijdige VST plugin ervaren? Stel dan de vraag anders.. Welk soort muziek zou je er mee willen maken? Maak je alleen synth-opnames of speel je in een band? Speel je prog rock, fusion of funk?

Lijken me allemaal zinvolle vragen om te beantwoorden, vóórdat iemand hier überhaupt een opmerking over plaatst.

Ik zou in dit verband willen wijzen op Tera 2.0 van VirSyn. Een killerplugin voor synthsounds, met eigen sequencer en een hele zwik aan synthesevormen: FM, additief, subtractief (sampler ontbreekt alleen nog). Ga maar eens luisteren.

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Beste thread starter,

Ik zie niet helemaal het nut achter de vraag.. Bedoel je soms dat je wilt weten wat de bezoekers hier als meest veelzijdige VST plugin ervaren? Stel dan de vraag anders.. Welk soort muziek zou je er mee willen maken? Maak je alleen synth-opnames of speel je in een band? Speel je prog rock, fusion of funk?

Lijken me allemaal zinvolle vragen om te beantwoorden, vóórdat iemand hier überhaupt een opmerking over plaatst.

hehe... het kwaad is al geschied ..

oja.. deze thread was het antwoord op de vraag : 'Welke vintage synth als enige synth?' ;)

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Beste thread starter,

Als dat zou gebeuren, krimpt het aantal threads en posts in met 90%.
De gein op dit forum is nu juist dat er zoveel gezeken en gebulshit wordt;)

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
minimonsta

De enige!!

Ik ga ook voor minimonsta :biertje:.

Even een linkje voor de onwetenden hier:

http://www.gmediamusic.com/gforce/minimonsta/minimonsta.html

MinimonstaFull.jpg

Origineel geplaatst door Vl1
Als dat zou gebeuren, krimpt het aantal threads en posts in met 90%.
De gein op dit forum is nu juist dat er zoveel gezeken en gebulshit wordt;)

Hulde! Geef deze man een biertje! :halleluja

leuke draad
eerlijk gezegd gebruik ik vaak ask een leuke stand alone seytup heb gemaak met synth en drum s [hardware datk dan best vaak effe omswitch naar eff vst erby en pak dan graag z3ta /= wel een killer synth ook 4 ya cpu

ik kan met 1 gig mb er een aantal draaien massivce ook erg goed

Vaz Modular :duivels: en reaktor :engel:: al jaren niet de behoefte gehad om naar een andere synth uit te kijken. Een paar uitstapjes gedaan maar altijd teruggekeerd, ik begon me te ergeren dat bepaalde dingen niet konden. *D

Gebruik er zowiezo maar 1: Fxpansion Guru

Back