[Track] CapeGlobe

chosenminder

Ouwe rot
Synthforum,

Track gemaakt genaamd CapeGlobe.

Het is een electric track met veel drums en leuke melodielijnen. Er zit niet heel veel variatie erin maar dat past best goed bij deze track.

Zou het prijs stellen als er ook commentaar wordt gegeven over de geluidskwaliteit.

CapeGlobe

Veel luister plezier. :)

Laatst gewijzigd:
Mijn god...

Ik krijg hier beelden bij van kleine opwindmannetjes met snaretrommels
0640101.jpg

Leuke variaties links en rechts, breaks op zijn tijd.
Ik moet zeggen (ook even naar je avatar glurend) dat ik het wel flink beinvloedt vindt door aphex twin. Er zitten wel behoorlijk wat afx-stijlkenmerken in. Die ride op de 8sten bijvoorbeeld is heel typerend voor dit soort muziek. Het is me net een paar tandjes té experimenteel. Het luistert wel lekker weg. Rond 7:10 vind ik wel heel lekker. Lekker wegkabbelend deuntje.

Niet mijn ding maar je kunt horen dat er veel tijd, energie en emotie ingestoken is

[edit]Ik luister hem voor de tweede keer en ik moet steeds denken aan 'take on me' van A-ha... nevermind, zal wel aan mij liggen....[/edit]

-C-

wow....na een hele namiddag in kunstlicht te hebben doorgebracht, deed dit me nog het meest denken aan een bende roze konijnen die elkaar zitten uit te moorden...

met andere woorden, fantastische track!:P

Lekkere beat, heel afwisselend en vol met interessante effecten. Dat houd het allemaal spannend.

De hele melodielijn kan me niet zo bekoren, ik krijg geen vat op de track.

:okdan:

na 7.10 is wel grappig. maar iests te duf geproduceert....
De biets mogen wel wat meer knallen (meer impact), en het totaal wat meer transparante, vind de snarepartij prominent rechts een beetje irritant. maar voor de rest wel leuk.

Bedankt voor jullie reacties.

Dat je geen vat krijgt op de track kan misschien komen om dat het 'haastig' gearrangeerd is, het helpt om het meerdere malen te horen.

Verder nog iemand?

Heel erg wazige sjit!
Maar wel goeie sjit :peukie:

Klinkt idd heel erg Aphex Twin achtig, maar dat hoeft natuurlijk niet negatief bedoeld te zijn. Misschien dat de beats inderdaad wat meer ergen aan mogen knallen. De ene kick een keer wat harder of meer attack dan de andere ofzo... Dat je een heeeel klein beetje richting breakbeat gaat ermee. Verder is het niet helemaal mijn stijl, maar ik vind het een prima productie :)

Origineel geplaatst door BigDplayboy

Misschien dat de beats inderdaad wat meer ergen aan mogen knallen. De ene kick een keer wat harder of meer attack dan de andere ofzo

Die ene kick die je bedoeld is een hele lage kick. Het vereist dus een monitor (of iets anders) met best wel een laag 'extended' functie om het goed te horen.

Het is voornamelijk gemixt op een BeyerDynamik DT 990 Pro hoofdtelefoon en daar klinkt het prima op.

Back