JT's - Snippet (best of)

Muppel16153

Ingeburgerd
Zo'n beetje het beste van mij.... graag Feedback!!!...

het heet trouwens snippet.. maar de tracks staan wel klaar :) nog niet helemaal zuiver.. maar redelijk)... dus als mensen een hele track willen, maar zeggen... (gewoon handig
als jullie meteen 3 nummers van me moeten horen.. :) )

JTs - Snippet

enjoy

Laatst gewijzigd:
lol @ outro

klinkt zeer professioneel...goede zangeres ook, wie is ze?
ik vind dat de sound van de drums wat smeriger mag
verder niks dan respect voor zo'n knap werkje!

werk je ook met samples? of is alles ingespeeld? ben benieuwd

verreweg het beste dat ik tot nu toe gehoord heb hier op synthforum.nl !

hele vette track

vertel inderdaad eens wat meer over hoe het gemaakt is enzo

Origineel geplaatst door Dilago

werk je ook met samples? of is alles ingespeeld? ben benieuwd [/B]

acoustisch gitaar intro is in ieder geval van Mother Earth (als ik het goed herinner, is ook al weer 12 jaar terug)

jipie... feedback!!!!!!!!!

nou, de samples zijn half inderdaad uit een track (zou niet eens weten welke) en half zelf ingespeeld.
de zongeres is een vriendin van mij en kan inderdaat goed zingen hoewel het acapella van een andere nummer was.. :) (we werken nog aan een goede tekst...) verder is het allemaal gemaakt met Reason 3.0 (of lager(eerder songs)) en cubase.. samen met dsp effecten en zo..(gewoon cubase) opgenomen met een Rode NT2000 (en NT1000) en midiman audiobuddy (yeah ik moet er een betere preamp hebben)

in ieder geval ben ik heel blij over zo veel positieve reacties....

als iemand weet wat men met dergelijke muziek zou kunnen doen, maar zeggen...

anders geef de muziek gewoon verder, of check www.jtlounge.com (daar zijn nog een twee meer songs)

en als mensen met me samen willen werken of optredens hebben en nog iemand nodig hebben.... (Live kan alles!!) :)

Peace..

Hoi Muppel,

k heb net je track geluisterd.
klinkt ingewikkeld, maar alles zit op de juiste plaats.

vooral vanaf 3:19 vind ik t super worden. ben zelf meer van de trance, maar hier begin ik ook wel van te bewegen.

Goed spul, groetjes

THX again... maar even serieus, ben nu al heel lang bezig met muziek en wou er wellicht iets mee doen... denkt iemand dat het zou kunnen lukken?

alvast bedankt voor antworden..

Back