algemene ergenissen top 3!! (top5 mag ook)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Laatst stond er een bejaarde man naast me bij het (fiets)stoplicht. Begon te zanikken dat ik mijn lamp niet aan zou hebben. Ik stond dus stil (dynamo..). Zou toch denken dat zo'n oude knar niet aan batterijenfietslampjes gewend is, zijn eigen licht brandde net zo hard niet!

:yamaha:

Met stip op 1 Dure software pakketten die erg buggy zijn, waarbij je zga géén support krijgt van de firma (NI :r ) en wat ervoor zorgt dat als je lekker in je track zit het vastloopt en je weer uit het lood bent ;{ Ik ben godverdomme geen BETA tester !

Numero 2
Bestelde gear/accesoires enz enz die per direct leverbaar zijn volgens de aanbieder, maar vervolgens na dik 7 weken nog steeds niet bij pappa in het rek hangen :(

Nummerke 3
Ik ben erachter gekomen dat ik ongever 300 mtr van een vliegveld baken afwoon nu en dat dat dus problemen voor me oplevert, iedere keer als er een vliegert in de buurt is pik ik dus signalen op op me 02r....... meter slaat soms uit to -6db (!) :bekdicht: :erm:

Mede bandleden die altijd te laat komen, weinig/geen inzet hebben, hun gear niet in orde hebben (krakende touwtjes, lege batterijen, dingen vergeten of gewoon bagger gear)

:erm:

8o) Wat een negatief topic zo vroeg in de morgen :P

1. De hype rondom Jackson and his Computer Band.
2. Dat de laatste CD van Röyksopp overal wordt afgezeken.
3. Dat de Audio Bullys een kut-CD hebben gemaakt.

Ik heb er nog een paar!

4- Gasten die net een nieuwe vriendin hebben en dat overdreven iedereen vertellen, ook als je er niet om vraagt...
5- Automobilisten die GEEN richting aangeven, dus je maar moet gokken welke kant ze op gaan.
6- Hart van NL, Shownieuws.. de hele zooi...

1. Personen die hun behoefte doen in zwemwater
2. Glas op het fietspad
3. Motorvoertuigen die in hoog toerental gaan bij normale omstandigheden

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Sly Dog
Als reactie op de mensen die een hekel hebben aan mensen zonder respect voor de ouderen: Zeikerige bejaarden! Vreselijke mensen zijn het, hebben waarschijnlijk sinds hun pensioen niks anders meer te doen dan de jeugd van tegenwoordig op te dringen dat het kabinet Dries van Acht 1 toch wel het beste was en dat in die goede oude tijd (80-jarige, eerste en tweede wereldoorlog) je nog met één hand schafte terwijl je met de andere doorwerkte. :o: Oftewel, ik heb een bijbaantje in een supermarkt in een traditionele Leeuwarden bejaardenbuurt. :D

ik ben t deels met je eens, dat wel, die ouwe zeikerds :D

maaaarrrrr:

ergenis 1 van iedereen moet toch wel zijn dat iedereen zo'n enorme arrogante kutkanes op zn romp heeft zitten dat iedereen alles zelf opnieuw moet uitvinden.. laten we eens nuttige vragen gaan stellen aan die oude bejaarde senielen.. wedden dat ze meer antwoorden op een vraag kunnnen bedenken dan alle yuppige hittepetitterige jonge gassies bij elkaar? ze kunnen de vraag zelfs beter stellen.. ouderen kennen nuance en weten alles niet 100% zeker omdat ze de andere kant ook waarde toekennen.
alle ergenissen van mensen mbt omgang met anderen komen daar vandaan.. niet 1 haartje op je hoofd die zich ook maar voor 1 promille wil inleven in de situatie van anderen.. idd knippertje uit als je de rotonde afgaat, met 4 man breed over straat lopen, stil gaan staan en je afvragen waarom iedereen met een sjagrijnige grafbek tegen mekaar aanklapt en zich in onmogelijke hoeken moet wringen, lekker op de middelste baan blijven hangen met 110.. hoef je voorlopug niet van baan te wisselen, lekker.. en dan toeteren als je een rode 405 met 140 rechts voorbij ziet komen :D
een kioskje oid binnenlopen en zeggen: "marlboro!" en daarna lekker geirriteerd gaan kijken als de verkoper je 2,5 asociaal uitgesproken lettergrepen niet in 1 keer verstaat..

ergenis 2 opeisen van recht.. ja maar als jij, dan eeh wil ik.. graaicultuur.. harken harken nemen nemen.. hebben we dan nog steeds niet geleerd dat als iedereen geeft, we er allemaal veel meer aan over houden op en vredigere manier? wie wil zn 808 aan mij geven?

ergenis 3 de eigenschap van de mens om alles wat er is in kleine hapklare brokjes te verdelen zodat elke zwakbegaafde (99%) er iets mee kan. t gebrek aan overwiev en de alsmaar belangrijker wordende shuldvraag zijn oorzaak 1 van alle onzinnige bureaucratische rompslomp. hokjesgeest is ons zo aan het aftuigen en hersendood aan t maken. analoog is t vetst

3. Geluidstechnici die 10 minuten voor het optreden de line-up dusdanig wijzigen dat het podium geluid niet meer op tijd goed te krijgen is.
2. zingende microfoons
1. mijzelf als ik er es gigantisch naast zit te harken tijdens een optreden :stupid !

- zo, dat is eruit -

JB70

Origineel geplaatst door DJ Fuse
ik ben t deels met je eens, dat wel, die ouwe zeikerds :D

maaaarrrrr:

ergenis 1 van iedereen moet toch wel zijn dat iedereen zo'n enorme arrogante kutkanes op zn romp heeft zitten dat iedereen alles zelf opnieuw moet uitvinden.. laten we eens nuttige vragen gaan stellen aan die oude bejaarde senielen.. wedden dat ze meer antwoorden op een vraag kunnnen bedenken dan alle yuppige hittepetitterige jonge gassies bij elkaar? ze kunnen de vraag zelfs beter stellen.. ouderen kennen nuance en weten alles niet 100% zeker omdat ze de andere kant ook waarde toekennen.

Volgens mij beginnen we te generaliseren, maar das ook de bedoeling van zo'n thread natuurlijk, alles over één kam scheren...:D Niet elke bejaarde heeft verstand van het leven en niet elk jong gassie is volledig onnozel.

Verder de ergenissen aan mijn broertjes top drie:
- de badkamer na het douchen niet even droogmaken;
- nooit iets achter de reet opruimen;
- het elke avond weer jatten van mijn koptelefoon voor de discman.

Mmmmm, misschien moek maar es uit huis.:eureka: (maar ja, dan kan ik weer geen mooie dure gear kopen :D)

Hmm ff kijken , een drol die afbreekt zodat je de hele dag je reet moet blijven afvegen ?:confused:

Eigenlijk zou het voor iedereen beter zijn als we ons niet altijd maar zo snel aan iets ergeren. Ik zit wel eens te denken, dieren zoals honden en katten enzo, die lijken zich niet te ergeren aan dingen. Hoe zou dat eigenlijk komen? Ik heb ook het idee dat mensen met een verstandelijke handicap zich niet ergeren en daardoor een heel stuk gelukkiger overkomen. Maar dat kan ook zijn omdat ze minder zorgen hebben?

Voorbeeld, ik zat laatst op de fiets en ik stond te wachten bij een rood licht en er stond zo een paal met knopje voor het oversteken. Komt er een fietser aan die me vraagt of ik op het knopje heb gedrukt.. Ten eerste beetje rare vraag want ik wil ook graag naar de overkant, maar ook dacht ik, waar maakt ie zich zo druk om (dat was duidelijk want hij wilde erg graag naar de overkant). Relax een beetje en die ene minuut dat je langer moet wachten op het stoplicht is toch geen wereldramp?

Nog een voorbeeld is op de snelweg.. Iedereen lijkt zich aan iedereen te ergeren.. Doe nou is relax!

wat nou top 3?

1 ) langzame / sjacherijnige bediening in restaurants. drankjes en rekeningen die een eeuwigheid op zich laten wachten.
2 ) mensen die de telefoon aannemen en uitgebreid met die ander gaan zitten ouwehoeren als je met ze in een moeilijk gesprek was verwikkeld. echt totaal respectloos.
3 ) huilbabies
4 ) kutkinderen die een voetbal proberen hoog te houden in de straat waar je auto geparkeerd staat
5 ) helpdesks
6 ) kassieres die hun "max aantal aanslagen per minuut" proberen te halen en de band volproppen met boodschappen waardoor je wordt gedwongen zo snel mogelijk je boodschappen in een tas te proppen. Nog erger: als er verder niemand in de rij staat bij de kassa.
7 ) alles aan en van Talpa
8 ) Personeel met het IQ van een poffertje als je wat wilt vragen bij een bouwmarkt
9 ) ringtones & ringtone commercials
10 ) voorlopige aanslagen van de belastingdienst
11 ) netadapters + stekkerdozen
12 ) rokers. gatver.
13 ) Alfa Romeo rijders
14 ) non-skippable items op een dvd
15 ) auto-dealers
16 ) snoeren. Ik zou willen dat alle randapparatuur wireless werkte.
17 ) fan-noise
18 ) wespen, muggen en ander zoemend, stekend en / of rondvliegend ongedierte
19 ) kapotte cd-hoesjes
20 ) zie 4 :(

1 ) dat ik nog steeds geen mailtje krijg als ik een nieuw PB heb...

Origineel geplaatst door Lynxxx

19 ) kapotte cd-hoesjes

Herkenning! Altijd als je net een nieuwe CD hebt gekocht valt ie en breekt altijd dat lipje af waar de deksel om draait..

wat nou top 3?

1 ) langzame / sjacherijnige bediening in restaurants. drankjes en rekeningen die een eeuwigheid op zich laten wachten.
2 ) mensen die de telefoon aannemen en uitgebreid met die ander gaan zitten ouwehoeren als je met ze in een moeilijk gesprek was verwikkeld. echt totaal respectloos.
3 ) huilbabies
4 ) kutkinderen die een voetbal proberen hoog te houden in de straat waar je auto geparkeerd staat
5 ) helpdesks
6 ) kassieres die hun "max aantal aanslagen per minuut" proberen te halen en de band volproppen met boodschappen waardoor je wordt gedwongen zo snel mogelijk je boodschappen in een tas te proppen. Nog erger: als er verder niemand in de rij staat bij de kassa.
8 ) Personeel met het IQ van een poffertje als je wat wilt vragen bij een bouwmarkt
9 ) ringtones & ringtone commercials
10 ) voorlopige aanslagen van de belastingdienst
11 ) netadapters + stekkerdozen
12 ) rokers. gatver.
13 ) Alfa Romeo rijders
14 ) non-skippable items op een dvd
15 ) auto-dealers
16 ) snoeren. Ik zou willen dat alle randapparatuur wireless werkte.
17 ) fan-noise
18 ) wespen, muggen en ander zoemend, stekend en / of rondvliegend ongedierte
19 ) kapotte cd-hoesjes
20 ) zie 4 :(

1 ) mensen die alleen maar kunnen klagen. ;) stelletje pessimisten!
2 ) mijn vriendin met een kutbui! :bekdicht: aaaargh en we gaan binnenkort ook nog samenwonen ik ben benieuwd...
haha nee hoor ik hou heel veel van haar!
3 ) tsja bijna de gehele nederlandse tv programmering!

Heb je dan Superbal al eens gezien met Rolf Wouters? Topkomedie!!!:halleluja
Werkelijk elk spel mislukt gewoon, onbetaalbaar. En Rolf moet alles ter plekke maar wat proberen op te lossen door er bijvoorbeeld extra vragen in te gooien, of een voetbal stil te krijgen op een aflopende vloer...

:biertje:

Zondagavond, 18:00 uur. Check dat!

Origineel geplaatst door Arv
Ik heb er nog een paar!

5- Automobilisten die GEEN richting aangeven, dus je maar moet gokken welke kant ze op gaan.

hehe.. ik woon in Zeeland, daar hebben ze een nieuwe uitgevonden, komt regelmatig voor..

Op de rotonde wel richting aangeven naar rechts en dan niét afslaan.

Oftewel, je staat te wachten bij een rotonde tot je er op kan, zie je een auto die richting aangeeft zo van, 'ik wil er af'.
Dus je geeft gas.... Rijdt die gast je gewoon bijna van links aan!!!!

Ongelofeloos..8D

1. Ze kunnen geen friet bakken hier (die gore aviko-rotzooi is net zo geel als ie in het vet gaat als dat ie eruit komt)
2. Ze kunnen geen frietje speciaal maken hier (saus en uitjes ernaast? wat een onzin)
3. Ze gooien te veel zout over de smakeloze rotzooi die ze friet noemen.

(hier is Delft, en over het algemeen de randstad (er zijn uitzonderingen; belgen, brabo's en limbo's die naar hier verhuist zijn))

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back