dumdumdadumdum
Scheelt niet veel
aan mijn grootste ergernis wordt op dit moment gewerkt door SIRE (over dat korte lontje), dus nog even en ik ben weer helemaal gelukkig! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door search64
1. Ze kunnen geen friet bakken hier (die gore aviko-rotzooi is net zo geel als ie in het vet gaat als dat ie eruit komt)
2. Ze kunnen geen frietje speciaal maken hier (saus en uitjes ernaast? wat een onzin)
3. Ze gooien te veel zout over de smakeloze rotzooi die ze friet noemen.
(hier is Delft, en over het algemeen de randstad (er zijn uitzonderingen; belgen, brabo's en limbo's die naar hier verhuist zijn))

is heel belangrijkOrigineel geplaatst door DJ Fuse
generaliseren jais heel belangrijk
zo'n rukface in een leasescenic weet je wel met zo'n bek van ik wil hier eigenlijk niet zijn, jullie allemaal wel maar ik niet en ik heb lekker een makkelijk hooginstapmodelletje omdat mn vrouwtje dat zo handig vond. en als we dan elke zaterdag naar de ikea en bijenkorf gaan, dan ram ik zo die hele wagen vol, superhandig. betreffende gast draagt dan een bandplooibroek een ralph lauren ka-sueel mouwen opgestroopt bloesje en heeft op de betreffende zaterdagen sneakertjes aan of suede vrijetijdsschoenen. zn vrouwtje heeft dan een 'lekker zittende' modelloze broek met pijpen tot 10 cm boven de enkel, van die zwarte imageloze schoenen met vrij dikke hak en een bloesje achtig vestje over een hempie en een leuk bont gekleurd sjawltje drbij en een kort lekker makkelijk kapsel waaruit blijkt dat ze de hoop om er een beetje uit te zien eigenlijk al op heeft gegeven
van dat soort lui zijn dr VEEL! tjezis
Origineel geplaatst door trash
Ik zal je zeggen, wat Neve is voor audio, is HABEK voor de frikandellen.

1 Mensen die een hele zachte stinkende scheet laten in het openbaar vervoer, en dan iemand anders er op aankijken.

Origineel geplaatst door DJ Fuse
ze zouden alle rempedalen uit auto's moeten slopen, zou iedereen een stuk relekster gaan rijden en dan heb je niet de hele tijd zo een zenuwachtige knipperende kerstboom voor je neus waardoor je zelf ook de hele tijd paraat blijft met je voet boven de rem

Origineel geplaatst door DJ Fuse
leasescenic

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
aan mijn grootste ergernis wordt op dit moment gewerkt door SIRE (over dat korte lontje), dus nog even en ik ben weer helemaal gelukkig!![]()

![]()