algemene ergenissen top 3!! (top5 mag ook)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
jij moet naar een andere supermarkt...

ik weiger altijd dit soort aankopen te doen.

een van mijn ergenissen.
ik heb vorige week ( voor de 2e keer ) een schade geclaimed bij post.nl

een synth kwam gekraakt aan bij een klant in belgie.
aangezien ik nou niet bepaald foto´s van verpakkingen maak voordat ik dingen verstuur, wordt er maar blind vanuit gegaan dat het ding niet goed verpakt was, en wordt er geen schadevergoeding gegeven....

wordt vervolgd dus..

:koffie:

1. Mensen die denken dat ze slim zijn
2. Mensen die denken dat ze dom zijn
3. Mezelf!

1 t/m 3: Zeurende mensen

1 ) mensen die te langzaam rijden
2 ) mensen die te hard rijden
3 ) mensen die precies zo hard als het mag rijden

Sowieso alles wat verpakt is staat me niet aan... vooral vers producten niet. Als het vers is hoeft het toch niet in zo'n eng zakje te zitten? Dat wil dus zeggen dat het niet meer vers is want het is een dag eerder verpakt..

En de natuurwinkel, de meest dure versie van bio vreten. Yuppen winkel man... sjeesus.

Gelukkig maakt Bumba alles goed, en mijn hersenen dood.

maar wetenschap is niet meer dan een methode.
Wetenschap is vrije meningsuiting gekoppeld aan de wetenschappelijke methode.

Ik vind dat het valt onder religie omdat het een geloofsovertuiging is: Ik geloof in de wetenschap. Er zijn overigens maar weinig mensen die niet in wetenschap geloven, alles wat door mensen gemaakt is komt door wetenschap (ook kunst). Maar er zijn ook mensen die dingen geloven buiten de wetenschap om (spiritualiteit), dat doe ik niet.

Dan nodig ik je van harte uit de volgende opdracht te voltooien:

Bewijs post 129.

Bedoel je dat bijna iedereen geloofd in wetenschap?

Er zijn toch maar weinig mensen die niet geloven in de radio, tv, computer, huizen, auto, ploeg met paarden om te trekken, internet. Allemaal het gevolg van wetenschap.

Scherp;)

Het ging mij hierom:
"Ik vind dat het valt onder religie omdat het een geloofsovertuiging is."

Iedereen gelooft toch in al die dingen die door de mensheid gemaakt zijn. Die dingen zijn het gevolg van wetenschap. Dus iedereen gelooft in wetenschap.

Het motief voor het bouwen van een kathedraal heeft een spirituele component, maar puur het bouwen zelf is alleen maar wetenschap.

- asociale mensen
- blaffende honden
- futiel geblaat van mensen
- de regering die het volk gebruikt als melkkoe
- het niveau van huidige radio/televisie

Is deze bewijsvoering waarneembaar en reproduceerbaar?
Nee..denk het niet.
Dat is niet erg, maar het is dus geen wetenschappelijk verantwoorde bewijsvoering.

Als je bovenstaande wil bewijzen loop je wetenschappelijk gruwelijk vast.
Want bewijzen of iedereen iets gelooft is statistisch onmogelijk.
Je kan hoogstens met een bepaalde waarschijnlijkheid aantonen dat dit gemiddeld genomen geloofd wordt.
En als je hierover enige relevante informatie wil verschaffen moet je een verdomd grote onderzoekspopulatie/steekproef nemen.
En dan moet je ook nog eens een onderzoeksdesign nemen met meetbare variabelen.
Veel succes...want ga maar in eens in meetbare variabelen beschrijven wat een cathedraal is, of nog mooier: wat spiritueel is.
Dat is een klus hoor.

1) Onverwachte bezoek op zondagmiddag krijgen precies wanneer ik vocals voor een liedje aan het editten ben (hier kan ik echt kwaad worden, het gaat om mathematisch werk!)
2) Die onverwachte bezoek toch binnen laten komen en alleen maar horen zeuren
3) Elke keer dat de telefoon gaat (wanneer dat gebeurt) is om "af te melden" (klanten voor Spaanse cursussen die de dag van de afspraak niet kunnen komen). Ik droom om een dag wanneer die klanten bellen om te vragen "ik heb er zin in, wanneer is de volgende keer"...

Zo is het leven, vol ergernissen eigenlijk :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back