algemene ergenissen top 3!! (top5 mag ook)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ergernis 37: bloody bill gates´ sgrijvouten :r .... " Een ogenblik gedultd" zegt ie............................ :stupid :stupid

1. "Mensen" die je "studio" binnenkomen en vragen of je weet wat elk knopje doet....
2. "Mensen" die denken dat je met een draaitafel muziek kunt maken.
3. De aanknop van de computer eerst 10000000x indrukken voordat ie aangaat, en als die aangaat valt hij 2x uit...bij de 3x werkt die altijd :confused:

Mensen die het verschil tussen dj-en en live optreden niet begrijpen en daarom altijd geïnteresseerd vragen wanneer je moet draaien, of je nog goed gedraaid hebt, of je dan ook Technics hebt staan, etc...:gaap:

Maar toch positief om te zien dat mensen zich soms toch nog een beetje interesseren in mijn fetisjisme. :D

Met stip op 1:
* Een eBay-veiling winnen en dan van de verkoper te horen krijgen dat-ie 'em al verkocht had (via Speurders.nl) en het door z'n "onervarenheid" niet lukte de veiling van eBay te halen, terwijl de persoon blijkbaar wel ervaren genoeg is om z'n shabba op meerdere sites te zetten. :(

Ahum...nu ik!!

1 ) dat ik nog steeds geen mailtje krijg als ik een nieuw PB heb...

2). mensen die vragen "Hoe is het met je?" en voordat je "ja, best wel goed" kunt zeggen hun eigen privé problemen over je uitstorten.

3),,regelneven'' je weet wel 1 op de 20 is dat!
Dat zijn van die mensen die niks uit handen kunnen geven !
En naderhand zeggen van,,........zie je wel het zijn altijd dezelfde die het moeten doen!!"'.....zeg maar een soort van
ondernemer zonder winkel!!

:D 8o)

Bericht door een moderator:
ff ruw wat over en weer gebakkelei verwijderd. Doe dit via pb ofzo!

Origineel geplaatst door Pjotr G
Bericht door een moderator:
ff ruw wat over en weer gebakkelei verwijderd. Doe dit via pb ofzo!

is dit één van de ergernissen van Pjotr G ? 8o)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
is dit één van de ergernissen van Pjotr G ? 8o)

:D Wees blij dat ie niet AL z'n ergenissen plaatst! Zou wel een héél lang antwoord worden..

Hmm, hoe lang kàn een antwoord eigenlijk zijn in een thread (qua grootte)..?

:eureka: ideee.. :duivels:

Ook irritant: buren die zeggen dat je maar moet stoppen met je hobby, omdat je rekening moet houden met hun..

Of dat 't stopt met regenen en de zon gaat schijnen als je nèt bij je werk aankomt op de fiets, en dat 't weer begint als je naar huis mag.. :(

NOG een grote ergenis: de PC.

Origineel geplaatst door Zoidsity
.... Of dat 't stopt met regenen en de zon gaat schijnen als je nèt bij je werk aankomt op de fiets, en dat 't weer begint als je naar huis mag....

dit is echt zooo herkenbaar...
Ik denk soms wel eens dat dit een soort komplot is van de weergoden & bv de regering ... om de noeste arbeider net op't randje van de waanzin te drijven.....;)

8o)

Origineel geplaatst door GeeEs
dit is echt zooo herkenbaar...
Ik denk soms wel eens dat dit een soort komplot is van de weergoden & bv de regering ... om de noeste arbeider net op't randje van de waanzin te drijven.....;)

8o)

met weer modificatie truuken :D

Origineel geplaatst door Arv
Ik erger me aan die irritante Oengaboenga Mini Browser van Demian!

:D
;)

lees ik nu pas..

sowwy... :D

Origineel geplaatst door Raph
1. "Mensen" die je "studio" binnenkomen en vragen of je weet wat elk knopje doet....
2. "Mensen" die denken dat je met een draaitafel muziek kunt maken.
3. De aanknop van de computer eerst 10000000x indrukken voordat ie aangaat, en als die aangaat valt hij 2x uit...bij de 3x werkt die altijd :confused:

mensen die toch steeds weer dat soort mensen binnenlaten in hun studio :D

Ergernissen zijn niets anders dan projecties van je onvermogen...:)

Origineel geplaatst door Nolet

5. chicks met spijkerbroek IN hun laarzen

Vooral deze idd. Sjeus wat erg. :r

hoewel het bij kaplaarzen wel verstandig is 8o)

....kaplaarzen, rubberen kaplaarzen, van die rubberen, jeweetwel (ohnee...andere thread)

nutteloze informatie:

1. tot knooppunt badhoevedorp filevrij.. Jongens dr staat geen file hoor!!! filevrij!!!! heeft iedereen t gehoord? file vrijhij!
2. EINDE SIGNALERING!!! hierna zul je geen signalering meer tegen komen!!! niks nadda, GEEEN signalering
3. SIGNALERIG BUITEN GEBRUIK!! okok je ziet dit bord wel maar de signalering IS BUITEN GEBRUIK!!!! joehoe joehoe BUITEN GEBRUIK!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back