Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor 3 heb ik een oplossing, toch laten betalen! Let maar op, 80% van je afbellers bellen niet meer af dan.

Is deze bewijsvoering waarneembaar en reproduceerbaar?
Nee..denk het niet.
Dat is niet erg, maar het is dus geen wetenschappelijk verantwoorde bewijsvoering.
Als je bovenstaande wil bewijzen loop je wetenschappelijk gruwelijk vast.
Want bewijzen of iedereen iets gelooft is statistisch onmogelijk.
Je kan hoogstens met een bepaalde waarschijnlijkheid aantonen dat dit gemiddeld genomen geloofd wordt.
En als je hierover enige relevante informatie wil verschaffen moet je een verdomd grote onderzoekspopulatie/steekproef nemen.
En dan moet je ook nog eens een onderzoeksdesign nemen met meetbare variabelen.
Veel succes...want ga maar in eens in meetbare variabelen beschrijven wat een cathedraal is, of nog mooier: wat spiritueel is.
Dat is een klus hoor.
-mensen die niet tot drie kunnen tellen- asociale mensen
- blaffende honden
- futiel geblaat van mensen
- de regering die het volk gebruikt als melkkoe
- het niveau van huidige radio/televisie
Jaren elke avond aan een album werken waar hoogstends 3 mensen naar luisteren![]()

Je zou de bewijs voering kunnen omdraaien: Zijn er mensen die niet in de wetenschap geloven?
Misschien is er hier iemand? Dan zijn we meteen klaar 
1. Prima bruikbare hardware die om commerciele redenen softwarematig niet meer wordt ondersteund. Vreselijk, zulke verkwisting![]()
Dat doe ik het al. Tenzij de persoon echt ziek is of andere bijzonderheden, maar "ik kom niet omdat ik te druk met mijn werk had", wel, afspraak is afspraak en de betaling gaat door![]()

Hoe kan je dat nou een ergernis vinden: betaald krijgen zonder te hoeven werken is the fucking bomb![]()
, het gaat om het gevoel en de planning... Maar ja geld binnen krijgen zonder niets te doen moeten ze vaker dan afmelden whahahhaha!!!!is het niet "titels met typfouten" of "titels met typfouter er in"...?-titels met typfouten in
Dat is ook de essentie van de wetenschappelijke methode. Als iets bewezen is volgens de wetenschappelijke methode wil dat nog niet zeggen dat het de eeuwige universele waarheid is (wat dat ook moge zijn). Ook veel wetenschappers maken (vaak uit luiheid, domheid en ijdelheid) die fout.
Dan noemen we het een hypothese.Ik weet niet of die mensen bestaan.
Wat ik wel weet is dat je hier maar 1 mens voor nodig hebt die het antwoord nee geeft op de vraag of hij in de wetenschap gelooft.Misschien is er hier iemand? Dan zijn we meteen klaar
![]()
Een verslechtende verbeteringis het niet "titels met typfouten" of "titels met typfouter er in"...?

Ik weet niet of die mensen bestaan.
Wat ik wel weet is dat je hier maar 1 mens voor nodig hebt die het antwoord nee geeft op de vraag of hij in de wetenschap gelooft.Misschien is er hier iemand? Dan zijn we meteen klaar
![]()

Ik geloof niet in wetenschap, maar heb er wel vertrouwen in,
Ik geloof wel in 'een god', maar heb er geen vertrouwen in.
Ik ben weer lastig zeker..![]()