Track: naamloos (spacey DnB)

link dood?

Attachments

• fout.jpg
    fout.jpg
    8 KB · Bekeken: 80
ah...inmiddels weer verbinding....
...moest ik nu op die gratis smilies knop drukken?...

Ik houd best van DnB, maar deze track trek ik wat minder. Ik denk dat je met geluiden best wel een leuke track zou kunnen maken. Zelf zou ik de opbouw anders doen. Die trancy sound kan best in DnB, maar vind het niet bij de "tribal" loop passen. Zou zelf voor lekker metalige (pak je DX man...daar istie voor gemaakt ;)) hats gaan....En kop op met die rollende bas....drum and BASS!!!...ergens in een break nog een lekker foute stemsample...

Maar verder....lekker doorgaan hoor....mooie hobbie...ja toch!

thx man
maar ik kan mn dx7 nog niet opnemen, heb geen sampler of geluidskaart :o:

ik gooi die tribal loop wel ff weg

Origineel geplaatst door Ramoonus
thx man
maar ik kan mn dx7 nog niet opnemen, heb geen sampler of geluidskaart :o:

ik gooi die tribal loop wel ff weg

hoe heb je bovenstaand dan opgenomen? ;)

:z

ik kan lezen ;)
OK...je hebt samples...die laad je in welk programma? Daar heb je dan toch ook een geluidskaart voor nodig (onboard...whatever)...of heb je een regelrechte track van cd gepakt?

Origineel geplaatst door Ramoonus
geluidskaart onboard mn mobo (AC97) :bekdicht:

Heeft ook Audio in. Even een monjack naar minijack kabeltje halen en jij kan gewoon die dx7 opnemen. Owja die ruis ligt dan niet aan je geluidskaart, maar aan de dx7 ;)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Heeft ook Audio in. Even een monjack naar minijack kabeltje halen en jij kan gewoon die dx7 opnemen. Owja die ruis ligt dan niet aan je geluidskaart, maar aan de dx7 ;)
native instruments FM7 doet wonderen

Origineel geplaatst door MikeJarod
Misschien is het dan beter om een fatsoenlijke soundcard met ASIO ondersteuning te kopen ipv een synth oid :)
goh hoe kom je daar nou bij

aub ontopic heren 8>

[heelergofftopic]...wat ben jij een verschrikkelijke puber zeg...maar dank je wel voor het mij eraan herinneren dat er meer dingen in het leven zijn dan I-net...ga weer ff lekker in m`n huis aan de slag[/heelergofftopic]

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
[heelergofftopic]...wat ben jij een verschrikkelijke puber zeg...maar dank je wel voor het mij eraan herinneren dat er meer dingen in het leven zijn dan I-net...ga weer ff lekker in m`n huis aan de slag[/heelergofftopic]
:bekdicht:

Back