Gevonden: NED Synclavier

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola,

Op ebay.com staat een NED Sunclavier systeem te koop. Het is een enorm duur apparaat met achterhaalde specs, maar ik wil hem hier toch posten, omdat het gewoon een cult bak is en hij zelden te koop staat.
Misschien is er een echte liefhebber in nederland en wil ie dit pracht systeem kopen. Ik heb er sowieso tientalle euro's voor over om een keertje te komen kijken en uit proberen.
Slipperman, is dit niets voor jou? Jij weet wie er een 100% synclavier liefhebber was..

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=901145955

Grappig he, vind he ook een wereldbak en zou er best wel een keertje mee willen speulen. :)

Enne, achterhaalde specs? Kan misschien wel zo zijn, maar de sound zal het vast wel goedmaken. :)

Maar misschien dat die prijs niet zo heel erg duur is, denk dat het qua onderhoud nog wel even schrikken word met zulk zeldzaam spul.

Maar ook Frank Zappa had er eentje.

Het is een ebay veiling dus die 6000 dollar is natuurlijk niet de verkoopprijs..

Fock ja, die Mark Snow die de score voor de X-files doet heeft er ook eentje. Hij zweert erbij en gebruikt hem heel veel.

Maar komt dit exemplaar niet uit die Skywalker studio's?
Hadden ze hem dubbel en willen ze er toch een verkopen zodat ze plaats kunnen maken voor een HD-PT setje. ;)

Tis al goed. :)

Maar ik kan me wel voorstellen dat ze er gewoon meer dan 1 daar hebben staan.

Trouwens die site van ze is wel zwaar irritant. Haperende flash en geen skip intro. Howdoe senor Lucas!

Back