virus B/C VS. Supernova I/ II

laat me raden, je hebt er zelf een8o)

ik zie ze ook regelmatig op marktplaats en ebay voor 450-500 weggaan hoor.

Ik heb laatst een VirusC gekocht voor 600 euro. De vraagprijs was 500 euro, maar er was eigenlijk al meer dan 600 euro voor geboden. Gelukkig heb ik 'm toch nog voor 600 kunnen kopen.

*niet weer een discussie beginnen over dat ik 100 euro meer heb betaald dan de vraagprijs, die is al eens geweest :D
Ik ben niet voor niets max havelaar goedgekeurd :mexico:

Maar als iemand er 500,- euro voor vraagt is er of iets mis met hemzelf, of - grotere kans - iets mis met de Virus...

...oei voor 600 een virus, dat is toch wel een lekker buiten kansje...
....Maar als iemand er 500,- euro voor vraagt is er of iets mis met hemzelf, of - grotere kans - iets mis met de Virus...

Hebben de bovenstaande bedragen betrekking op de desktops of de keyboard versies?

Origineel geplaatst door teluur
Hebben de bovenstaande bedragen betrekking op de desktops of de keyboard versies?

Ik gok desktops, jij? :stupid

Origineel geplaatst door The Unholy
Maar als iemand er 500,- euro voor vraagt is er of iets mis met hemzelf, of - grotere kans - iets mis met de Virus...

Ik zat in het begin ook erg te twijfelen... misschien heeft 'ie 'm laten vallen of is de synth gestolen. Na een beetje googlen leek het mij wel betrouwbaar.
Hij had gewoon snel geld nodig, want met muziek maken kon hij z'n brood niet verdienen.
Toen ik 'm had gesproken kreeg ik het idee dat zijn pa de synth voor 'm had gekocht.
Verder was het een aardige gozer.... maar wel heel erg vaag :D
Dus er is waarschijnlijk een steekje bij hem los, want tot nu toe doet de synth het prima. :)

Origineel geplaatst door deniax
Ik gok desktops, jij? :stupid

...volgens mij gaat de B voor 600-650EUR weg hoor... de Rack versie zit rond de 450EUR...

Oeps niet gelezen, maar 600-650 euri is dus een redelijke prijs voor de KB tegenwoordig en de KC?

ik heb mijn Indigo II gescoord voor 900 en hij verkeerd in 100% perfecte optische en technische staat

en ik doe hem nooit meer weg :luv:

Back