Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door kareltje
Ook het bedienings gemak en de gebruiksvriendelijkheid speelt een rol
Dus bv geen meerdere functies onder 1 knop
Geen ellen lange menu's doorlopen enz.
De klank zelf is voor ieder een persoonlijke kwestie..
En of er nu veel of weinig patches van te krijgen zijn, is niet belangrijk. De beste patches maak je nog steeds zelf.

Origineel geplaatst door THM
Ik ken de Virus behoorlijk goed en heb zelf een Supernova II gehad - maar 'k heb deze laatste verkocht wegens m.i. 'te magere klank' (mss. zullen velen van jullie daar niet echt mee akkoord zijn). Achteraf beschouwd klinkt de Virus toch een heel stuk beter als je 't mij vraagt...
Maar de vetste VA's zijn m.i. toch wel duidelijk de Roland JP-80x0 en Clavia Nord series.
polyphony ,voor de rest kan een virus mijn inziens veel meer[/edit]Virus B is mij bekendst, maar heb wel al enkele keren een C onder handen gehad - en ik vind trouwens beide op het eerste zicht niet veel anders klinken. De recentere zgn. MOOG filter is wel een leuke verbetering (maar of ie nou echt zoals een MOOG klinktOrigineel geplaatst door Sly Dog
Mag ik vragen over welke Virus je het dan hebt? Qua klank schijnt er toch nog wel een verscil te zijn tussen de verschillende modellen.
)...
'n Virus gaat in je bloed zitten, en een Supernova.. ach, da's ZO ver weg..Origineel geplaatst door THM
Virus B is mij bekendst, maar heb wel al enkele keren een C onder handen gehad - en ik vind trouwens beide op het eerste zicht niet veel anders klinken. De recentere zgn. MOOG filter is wel een leuke verbetering (maar of ie nou echt zoals een MOOG klinkt)...