Wie van de Motifgebruikers kan mij uitleggen HOE ik een volumepedaal (en vooral) WAARIN aansluit op de Motif en HOE ik hem programmeer danwel aanstuur in de Motif!!??
Bart
(..die helemaal GEFRUSTREERD en GESTOORD wordt van die K*T-handleiding van de Motif!!)
Laten we maar beginnen met WAARIN de FC7/ FC9/ aanverwant volumepedaal in moet:
[Foot Controller 1 of Foot Controller 2] te vinden als 4e of 5e gat van links of voor anderen het 7e of 8e gat van rechts.......
Als je Foot Controlller 1 gebruikt kan je in Voice mode/ Performance Mode standaard het master volume regelen.....
Je kan in Performance Mode voor elke voice apart het volume regelen (of juist alleen maar voor "de rechterhand" of wat jij wil) maar hoe je dat instelt... dan moet ik zelf even mijn MOTIF aanzetten want ik kan het niet goed "droog-uitleggen" zeg maar..... even geduld aub... maar gelukkig .met de hulp van Motifator.com
Het pedaal kan ook andere dingen regelen, dmv Control Sets, maar hoe dat moet, ja dat heb ik zelf nooit geprobeerd dus dat moet je maar aan dhr. Hover [de MOTIF goeroe hier op synthforum, als ik dat mag zeggen) vragen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.