ah bedankt, ik heb de link aangepast
tja ik ben overigens ook een dierenliefhebber, dit trackje is meer een skitje, wellicht alleen grappig
als je veel hondenoverlast hebt
ik had ook een spons kunnen bakken maar dit is vrij diervriendelijk imho
(iemand die het hondenfluitje hoort?

)
off topic:
ja ik sample idd heel veel...maar weinig loops...ze beperken je speelruimte nogal imho...
als een vet geluid tussen hihats zit, is altijd lastig idd...soms kun je de hihat wegknippen en blijft
de rest van de sample prima bruikbaar, filteren kan werken bij piano's, maar vaak gaat er te veel hoog verloren...
je kunt zo'n sample ook aan de kant leggen en je volgende productie er omheen bouwen...
dan houd je de hihats simpelweg in t ritme...
of ik obscure platen heb? niet echt, ik koop mn platen vooral in kringloopwinkels...
liefst platen waarvan ik denk dat anderen ze niet zo snel zullen kopen...
wanneer mn album uitkomt?
ik ben er momenteel druk mee bezig, helaas niet bij ninja tune noch big dada hehe maar in eigen beheer...
de distributie zal ik dus ook zelf moeten doen en ik heb weinig tot geen connecties....
dus mocht je me hiermee kunnen helpen, als je connecties hebt of iemand anders, whatever, heel graag!
ik durf nog geen datum te noemen wanneer t album uit zal komen...de nummers zijn klaar, maar er spelen wat praktische dingen...
de puntjes moeten op de i worden gezet, mhoo mixen vooral en dit is niet mn favoriete bezigheid
toch wil ik niet te lang meer wachten met de release...daarom heb ik als richtlijn november of december in acht genomen...
de voorlopige werktitel is 'sub-mission' en het thema is uitersten.....
wss komt deze hondentrack er niet op
zo wat een lap tekst