virus ti - eindelijk

FLOU242

WYHIWYG
hij is voorzien voor 03/10/2005 !

Attachments

• index-teaser.gif
    index-teaser.gif
    62 KB · Bekeken: 123
Dit hoort niet echt thuis in de categorie "Nieuws" maar eerder onder categorie Llaatkomer"! ;)

zou er nog iemand zijn die nog gelooft in deze release datum ? :D

Origineel geplaatst door r.5
Dit hoort niet echt thuis in de categorie "Nieuws" maar eerder onder categorie Llaatkomer"! ;)

Ik zou zeggen afdeling "Vintage" :D

Voor degenen die nog niet weten wat voor apparaat we het eigenlijk over hebben:

The Virus TI Line
... leading the world in a completely new direction with musical instrument and pro-audio convergence. TOTAL INTEGRATION uses innovative technology to greatly expand the VIRUS Synthesizer, resulting in an advanced stage/standalone instrument, while simultaneously extending the product capabilities with a suite of compelling studio integration features.

New synth features include greatly increased polyphony, 2 new oscillator types, a per-patch programmable arpeggiator, multiple delay/reverb fx, embedded singles in multi mode, and much more. The new TI products link to your computer with VIRUSControl™, a companion software product which ports the hardware synth into a host sequencer for use as a sample-accurate VST/AU instrument, simultaneously offering 2-way audio and MIDI connectivity, control surface functionality, editor and librarian functions, and more.

http://www.access-music.de/

zzzzz

Allang verouderd man.......

En ik vertrouw die releasedates niet meer zo van access.
Ik zie hem wel een keer verschijnen hier op marktplaats

Als ik het plaatje goed lees, zie ik gewoon Access bovenop het apparaat staan. Is het niet gewoon de Virus Access die ik een paar jaar geleden ook al heb gehad, maar nu in een nieuw kleurtje???

Phochos:D

Origineel geplaatst door gijs
oké phooch, nu zit je te dollen....toch?...........TOCH?! :D :D

Nee hoor, Gijs. Ik heb een paar jaar geleden een Access Virus Indigo gehad. Oh shit.........Access is natuurlijk de firma die de dingen maakt. Excuses dus. Het typenummer is de Virus Indigo en in dit geval de Virus TI. Een geval van niet goed lezen dus. Maar de Indigo heb ik wel degelijk gehad.

Phochos:D

P.S. En na een jaar weer weggedaan!!!!! :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Origineel geplaatst door StiebZ
zou er nog iemand zijn die nog gelooft in deze release datum ? :D

Ik wel, hoor!
Hoewel mijn release date niet exaxct van te voren bekend gemaakt was, kwam ik echt op 3 oktober, maar dat was dan ook in de goede oude tijd, zo'n 54 jaar geleden...

Wout

En het gaat gewoon maar door

En het gaat gewoon maar door

Op de site van Thomann staat bij de Virus TI product pagina's een 'Estimated Delivery Time' genoemd van 7 oktober 2005. So much for 3 oktober :D.

Enig idee wanneer ze bij Feedback on stock zijn? Ik neem aan dat ze niet al te karig zijn geweest met inkopen. Zul je zien dat ik 8 oktober langs ga en hij "of er nog niet is" of "alweer is uitverkocht" of "we hebben ze eerst verstuurd naar de pre-orders, de nieuwe batch komt over 2 maanden" ofzo. Dat zou ik niet trekken :D.

Cheers.
Joost.

Origineel geplaatst door r.5
hehe inderdaad, heeft een aardige tijd geduurd.

Back