Mexes Stamgast Lid sinds 16 oktober 2003 Berichten 371 Locatie Capelle a/d IJssel 25 september 2005 #1 Mars Attack Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Techno 137 bpm Gemaakt met Reason 2.5
Raph LAAG Lid sinds 24 Maart 2003 Berichten 1.202 Locatie Utrecht 25 september 2005 #2 Lekker beatje, zeker op het einde! Synthjes op de achtergrond vind ik beetje goedkoop klinken... Misschien ff wat distortion opgooien met een langere decay van de synth sounds ofzo Je hoort wel duidelijk dat het een reason trackje is. Anyway doorgaan
Lekker beatje, zeker op het einde! Synthjes op de achtergrond vind ik beetje goedkoop klinken... Misschien ff wat distortion opgooien met een langere decay van de synth sounds ofzo Je hoort wel duidelijk dat het een reason trackje is. Anyway doorgaan
D Sinister Evil Droid Lid sinds 29 juli 2005 Berichten 1.125 Locatie LV-426 25 september 2005 #3 Ik heb vanmiddag lekker dit soort muziek gedraaid en had deze zeker er tussendoor kunnen gooien. Erg lekker.
Ik heb vanmiddag lekker dit soort muziek gedraaid en had deze zeker er tussendoor kunnen gooien. Erg lekker.