Stoppen met roken :L

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
mwoah....ik moet zeggen gaat best redelijk....
:L :L :L :peukie: :peukie: :peukie:

@mindbleep....sje6...jij spoort echt niet he?! 8o);)

uhhhhh je bedoelt dat die DX strax echt helemaal de bom is? Of dat ik beter over een jupter8 ipv dx200 had kunnen beginnen ;)

Mijn vrouw beloofde me een zeiljacht als ik zou stoppen, echt waar, maar ik koos voor den Brandaris!

Origineel geplaatst door Vl1
Mijn vrouw beloofde me een zeiljacht als ik zou stoppen, echt waar, maar ik koos voor den Brandaris!
Terschelling is ook wel heel mooi VL 8o)

Als je het zo bekend maakt gaat het je nooit lukken, iedereen let nu op je en je krijgt zelf een beloning (nee, ben niet altijd zo pessimistisch)!

Ben zelf in maart na 13 jaar gestopt (met roken, blowen doe ik nog wel?!) en heb juist niemand iets verteld. Ik wist ook niet hoelang ik ging stoppen, maar wilde iig wel eens zien hoelang het zou duren voordat het andere mensen ging opvallen. Dit duurde best lang, mijn vriendin viel het pas na enkele dagen op.\

Volgens mij wil je helemaal niet stoppen en lukt het je dus ook niet.

Maar toch suc7 :peukie:

anders kun je eventueel zo'n laserbehandeling overwegen.. dat heeft mn broer ook gedaan, en die heeft een behoorlijke tijd gerookt en geblowt... bij hem heeft het goed gewerkt, ze gaan dan met laserstralen op puntjes in je oor schijnen ofzo.. bij hem hebben ze ook gedaan dat als hij nog eens een peuk zou roken dat ie er ziek van zou worden.. en ja hoor... hij kon het een keer toen ie vet zat was niet laten, en stak een peuk op, heeft de hele boel bij zn vriendin thuis ondergekotst en was er n hele tijd misselijk van :D weet niet wat het precies kost tegenwoordig, is inmiddels al weer een 2 jaar geleden als het niet langer is

Klopt ik wil niet stoppen. Niemand die verslaafd is wil dit namelijk, anders zou diegene het niet doen (roken).
Ik ben vorig jaar 4 maanden gestopt geweest en toch dat ene sigaretje genomen...
Het besluit om te stoppen had ik al genomen (deze keer), op dit moment is m`n gezondheid niet al te best en heb daarom nu zoiets van :"stoppen=beter". Mijn vriendin kwam later met het aanbod, zij maakt zich op het moment zorgen en hoopt op deze manier mij te stimuleren. Ik denk dat het haar ook een gevoel geeft dat ze nu door haar eigen aanbod een beetje grip krijgt op de situatie (mijn mindere gezondheid).
Het melden dat ik stop met roken, is voor mij handig....Waarom? Iedere keer dat ik zin heb in sigaret denk ik niet:"ik moet roken ... ik wil roken...ik.. :L ik...:peukie: Ik zeg nu hardop (of typ het) ik wil roken, waardoor ikzelf dan direct tegen mezelf kan zeggen nee dat wil je niet...Klinkt raar, maar als het in je hoofd blijft zitten is het (voor mij althans)lastiger, het even uiten en dan ben ik het kwijt...klaar...

De reden waarom iemand wil stoppen met roken is altijd persoonlijk. Voor mij is de reden:"zien hoelang het gaat duren voordat het andere mensen gaat opvallen" een slechte, maar heeft voor jou blijkbaar (tot nu toe gewerkt). Zelf denk ik ook niet dat het zozeer uitmaakt wat je motief is, maar dat het lukt....Dank voor het vertrouwen trouwens :)

Ik heb ook (veel) geblowd in een grijs verleden. Toen ook gestopt met roken, maar wel in een zelfde tempo joints blijven roken........maar ik rook niet.....:dubbel: (yeah right). Ik snap het verschil wel hoor...Het zou best kunnen dat ik een keer in een weekend een trekje van een joint neem, maar sigaretten shag sigaren pijp.....NOOIT meer.

Zo nu ff :peukie: en :L ..... 8o)

Origineel geplaatst door dsil
Wat ze tegenwoordig allemaal niet verzinnen zeg :stupid

het werkt wel... je kan het ook door middel van acapunctuur laten doen, maar blijkbaar werkt het met een laserbehandeling beter...

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
De reden waarom iemand wil stoppen met roken is altijd persoonlijk. Voor mij is de reden:"zien hoelang het gaat duren voordat het andere mensen gaat opvallen" een slechte, maar heeft voor jou blijkbaar (tot nu toe gewerkt). Zelf denk ik ook niet dat het zozeer uitmaakt wat je motief is, maar dat het lukt....Dank voor het vertrouwen trouwens :)

Dit was natuurlijk niet de reden, maar was wel een makkelijke stok achter de deur. Het werkte toen iig wel goed.
Was een paar jaar geleden ook een paar maanden gestopt en ook weer begonnen met die éne sigaret (een sigaar in mijn geval).
Het verschil met toen en nu is dat ik er toen moeite mee had en nu het gevoel heb dat ik nooit meer een peuk opsteek. Op een of andere manier is er in mijn hoofd iets veranderd waardoor ik geen behoefte heb om te (shag) roken. Aangezien ik wel blow ben ik niet helemaal gestopt idd. Dit gaat er nog wel een keer van komen (maar wanneer!)

Het zou best kunnen dat ik een keer in een weekend een trekje van een joint neem, maar sigaretten shag sigaren pijp.....NOOIT meer.

Zeer goed! :okdan:

het werkt wel... je kan het ook door middel van acapunctuur laten doen, maar blijkbaar werkt het met een laserbehandeling beter...

Het werkt wel idd, maar wat een manier om te stoppen met roken zeg :o:

Vrijdagmiddag...net uit het werk en zin in een sigaret. Fijn deze thread....ik hoef nu geen :L of :peukie: meer....TNX!

MAW (nog steeds niet gerookt :okdan: )

volg het graag met veel belangstelling
succes, sunny:kimono:

hmm, ik snap dat niet, die verslavingen aan roken (van sigaretten of weed), ik blow regelmatig en rook soms, maar meestal niet. Maar ik zit nu midden in een verhuis en een opstart van een radio programma in hetzelfde weekend, dus ik kan niet blowen (te veel te doen) en voor roken heb ik ook geen tijd. Afkickverschijnselen heb ik niet echt.

een sigaretje roken is voor mij meer zoals eens goed gaan eten. Het kan wel eens en het smaakt mij goed, maar na 5 sigaretten op een dag heb ik er wel meer dan genoeg van en rook ik de volgende week of 2 niet.

weed is moeilijker, als ik er in huis heb, wordt er meestal wel geblowd als ik niet nuchter moet blijven voor een of andere reden, maar als ik er geen heb of nuchter moet blijven, merk ik het amper dat ik niet geblowd heb qua afkick en zo. Het is als ik niets te doen heb en veel heb liggen dat het gevaarlijk wordt ...

vuill gerief (aka harddrugs) was een ander verhaal, voor dat ik het wist was ik verslaaft en het is een ganse onderneming geweest om er weer vanaf te geraken. Idem met alcohol trouwens

ter info, ik rook al 15 jaar en blow al 13 jaar.

:D Enne? Lukt 't nog, mono?

Nog ff geduld ;)

Attachments

• zending.jpg
    zending.jpg
    49,2 KB · Bekeken: 95
Maandag lig ik op als een hiond op de deurmat.... :D

LOL

Gaat nog steeds OK!

Origineel geplaatst door waxx
hmm, ik snap dat niet, die verslavingen aan roken (van sigaretten of weed), ik blow regelmatig en rook soms, maar meestal niet. Maar ik zit nu midden in een verhuis en een opstart van een radio programma in hetzelfde weekend, dus ik kan niet blowen (te veel te doen) en voor roken heb ik ook geen tijd. Afkickverschijnselen heb ik niet echt.

een sigaretje roken is voor mij meer zoals eens goed gaan eten. Het kan wel eens en het smaakt mij goed, maar na 5 sigaretten op een dag heb ik er wel meer dan genoeg van en rook ik de volgende week of 2 niet.

weed is moeilijker, als ik er in huis heb, wordt er meestal wel geblowd als ik niet nuchter moet blijven voor een of andere reden, maar als ik er geen heb of nuchter moet blijven, merk ik het amper dat ik niet geblowd heb qua afkick en zo. Het is als ik niets te doen heb en veel heb liggen dat het gevaarlijk wordt ...

vuill gerief (aka harddrugs) was een ander verhaal, voor dat ik het wist was ik verslaaft en het is een ganse onderneming geweest om er weer vanaf te geraken. Idem met alcohol trouwens

ter info, ik rook al 15 jaar en blow al 13 jaar.
dat wil zeggenc dat jouw lichaam zeer sterk is en tabak niet meteen iets doet.. de meesten die harddrugs pakke gaan nogal te keer en hebbe dat niet meteen trug nodig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back