Stoppen met roken :L

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Na 00.00 uur vannacht is het gestopt met het reguliere roken voor mij. Dus geen shag/sigaretten en of sigaren meer.

Rook al jaren best wat weg, aantal malen tijd niet gerookt, maar toch weer begonnen. Ik hoop nu eindelijk van deze verslaving af te komen. Mijn vriendin hoopt dat ook. Als extra stimulans om mij te helpen gaat ze deze DX200 kopen. Ik moet het wel sowieso tot 1 januari volhouden, dan krijg ik hem pas. Tot die tijd houdt ze de DX in bewaring. Over marteling tactiek gesproken :D

Als jullie binnenkort een DX200 te koop zien staan met mijn naam erbij, weten jullie dat ik het niet heb volgehouden.

:L:L:L:L:L:L:L.....nu kan het nog....:D

Veel sterkte.:peukie:

op jou! :peukie:
ik zal uitblazen richting groningen... ;)

Attachments

• smoka.jpg
    smoka.jpg
    22,6 KB · Bekeken: 97
...ok...ok....nog ...1-tje dan...dan :Z en morgen clean :D

tot dusver dank voor support, helaas maar waar, ik zal het nodig hebben...

:peukie: :peukie: :peukie: :peukie: :peukie:

M0n0L0g1C, ophouden met roken is eigenlijk heel eenvoudig... Gewoon doen.
Ik heb tien jaren van m'n leven gerookt en ben van de ene op de andere dag gestopt. Ik rookte anderhalf pakje shag per dag, ongelogen, maar ben toch gewoon gestopt, om precies te zijn op 20 mei 1982, maar helaas: soms heb ik nog wel eens trek, vooral na een heerlijke maaltijd met vrienden. Je raakt het nooit meer kwijt...

Wout

Succes he?!!

:D Lukt 't nog??

stoppen met roken zit tussen je oren :) Als je het maar wil

Ik ben 1,5 jaar geleden in 1x gestopt zonder hulp zonder trucjes en vooral zonder moeite, heb dik 10 jaar lang 2 pakjes Zwarte Weduwe p/wk gerookt..... :D Ik heb me wel voor genomen het bedrag dat ik p/mnd aand shag uitgaf, om te zetten in DVD's op Ebay :P _0_ En damn wat groeit die collectie hard :{

Maar succes ermee :okdan:

Zonde van je gear om het met een dun laagje teer te bedekken. Plus de rest van je huis. En je longen. En andermans longen.

1 oktober aanstaande ben ik 3 jaar gestopt met roken. Ook van de een op de andere dag.
Maar je moet wel écht willen, dat is het belangrijkst. Daarbij moet je je zelf een beetje helpen in het begin.
Krijg je trek en ontwenningsverschijnselen, ga thee zetten en drink die thee.
Ik heb wel 10x op een dag thee gezet destijds, en misschien maar 5 kopjes gedronken, maar het gaat er om dat je je zelf afleidt van die trek. De eerste week is het moeilijkst.
Na 3 weken heb je bijna geen ontwenningsverschijnselen meer, dus focus je er op dat je minimaal die drie weken heel sterk moet zijn. Daarna valt het allemaal wel mee.

Oja, en mijdt voorlopig rokerigere omgevingen, die gaan je niet helpen.
oja.. en niet te veel lullen over dat je gestopt bent met roken, dat helpt ook niet echt.. :D

dus denk aan iets anders... :W

Origineel geplaatst door fuse
Zonde van je gear om het met een dun laagje teer te bedekken. Plus de rest van je huis. En je longen. En andermans longen.

:D daar heb ik gelukkig nooit last van gehad, ik kocht mijn huidige gear pas nadat ik gestopt was :) Maar je merkt het idd wel...

so far so good... maar van demian mag ik er niet teveel over praten :D
Lekker weertje he?!

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
so far so good... maar van demian mag ik er niet teveel over praten :D
Lekker weertje he?!

heerlijk weertje..:peukie: :D

mmmm voor die DX200 zou ik het ook wel overwegen hoor...

wel een toffe vriendin heb je!

ga ervoor! toi toi toi

:L :L :L lekker weer he? :peukie: :peukie: :peukie:
tot dusver...mwoa....nu heb ik wel zin om ff diep te inhaleren....iemand zin in appelsap?
maaruh...IK ROOK NIET :D

Origineel geplaatst door fuse

Ja het is ook zonde dat er Koolstofdioxide, Methaan, Distikstofoxide, Fosfaten, Nitraten, Ammoniak, Zware metalen, Koolwaterstoffen in de lucht hangen. En in andermans longen terecht komt. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back