Stoppen met roken :L

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door trash
Ja het is ook zonde dat er Koolstofdioxide, Methaan, Distikstofoxide, Fosfaten, Nitraten, Ammoniak, Zware metalen, Koolwaterstoffen in de lucht hangen. En in andermans longen terecht komt. :)

Echt niet zonde....ben daar op dit moment erg blij mee :D Lekkerrrr Hoorrrrr al dat Koolstofdioxide, Methaan, Distikstofoxide, Fosfaten, Nitraten, Ammoniak, Zware metalen en Koolwaterstoffen....Lekkerrrr diep inhaleren.... :)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Echt niet zonde....ben daar op dit moment erg blij mee :D Lekkerrrr Hoorrrrr al dat Koolstofdioxide, Methaan, Distikstofoxide, Fosfaten, Nitraten, Ammoniak, Zware metalen en Koolwaterstoffen....Lekkerrrr diep inhaleren.... :)

Je kunt misschien wel de nicotine van de binnenkant van je vensters aflikken? Heb je in ieder geval wat :D

Ik ben ook gestopt. Ook pas sinds een paar weken.

Ik zal je een stukje troost geven: over drie weken ben je er lichamelijk helemaal vrij van. :kroon:

Negatief: Over dertig jaar zit het NOG tussen je oren! :duivels:

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Ik ben ook gestopt. Ook pas sinds een paar weken.

Ik zal je een stukje troost geven: over drie weken ben je er lichamelijk helemaal vrij van. :kroon:

Negatief: Over dertig jaar zit het NOG tussen je oren! :duivels:

Mischien is stoppen met denken dan een betere optie:D

ACTIE!

ACTIE!

Help M0n0l0gic de winter door!

Deze arme jongen wordt door een sadistische vriendin getergd, getreiterd en geestelijk gemarteld.
Hij moet stoppen met roken, en krijgt daarvoor - onder het mom van aanmoedigingsprijs - pas op 1 januari een DX200. Nodeloos om te vermelden dat dit weer een sterk staaltje manipulatie is van het vrouwelijke front.

Laten wij, synthforum broeders, de handen ineen slaan en m0n0l0gic bevrijden van dit juk.
Bij deze wil ik de inzameling starten, met als doel een DX-200 én 2 pakjes shag te kopen voor m0n0l0gic.
Synthfreaks vereenigt U! Het kan U ook overkoomen!

Stort uw bijdrage op giro 909303 tnv 'Help M0n0l0gic'

-C-

:dubbel:
zei ik dx200....ik bedoelde 808 8o)

Steun bovenstaande actie :D

Iemand nog een stukje zoethout? :L

Tsja, na 30 jaar roken zijn je hele longen verteert en vies dood grijs.
Rochel je elke ochtend een half uurtje om op gang te komen.
Sigaretje op om gang te komen op de nuchtere maag.
Conditie heb je dan toch niet meer dus die stijve *** kun je ook wel vergeten.
Je partner loopt konstant te bekken met een asbak, of die doet van ellende maar mee.
Heb je genoeg bij elkaar gepaft voor een buchla 200e MET alle uitbreidingen.
En de zekerheid dat je leven met een jaartje of 10 hebt ingekort.

Origineel geplaatst door fuse
Tsja, na 30 jaar roken zijn je hele longen verteert en vies dood grijs.
Rochel je elke ochtend een half uurtje om op gang te komen.
Sigaretje op om gang te komen op de nuchtere maag.
Conditie heb je dan toch niet meer dus die stijve *** kun je ook wel vergeten.
Je partner loopt konstant te bekken met een asbak, of die doet van ellende maar mee.
Heb je genoeg bij elkaar gepaft voor een buchla 200e MET alle uitbreidingen.
En de zekerheid dat je leven met een jaartje of 10 hebt ingekort.

Ja...waarom wil ik überhaupt stoppen.....dikke lol toch allemaal? :D

Origineel geplaatst door trash
Mischien is stoppen met denken dan een betere optie:D

Ben ik 4 weken geleden idd mee gestopt....lekker rustig wel

Hou vol. Ik heb het 2.5 jaar geleden ook gedaan.
Hou je voor dat iedere sigaret die je nu opsteekt er eentje is die er voor zorgt dat je weer begint.

ROOK DIE ENE DUS NOOIT MEER!!!

Ik kan het ook, Mono, kom op. Je weet me te vinden als het moeilijk wordt.

:peukie: NO MORE

Tot dusver...allen dank...

maar sjeuz en zjeus...ik begin nu toch een partij :( te worden :(:(:( snel naar bed ofzo

:L

Origineel geplaatst door Arv
Je kunt misschien wel de nicotine van de binnenkant van je vensters aflikken? Heb je in ieder geval wat :D

ik denk dat ik dat maar ff met een vloeitje doe btw :D

Stoppen met roken, altijd een goede zaak! Volhouden is de boodschap.

Ik las dit net op de wc, een artikel over appels eten uit het boekske "Maar Natuurlijk" (m'n moeder is fan :D).

Een appeltje, niet alleen voor de dorst
[...]
Voor wie besloten heeft met roken te stoppen het volgende:
Sterke rokers hebben meestal een afkeer van appels. Oorzaak daarvan is dat de slijmvliezen van de darm, zo die nicotine bevatten, onaangenaam reageren op hun vruchtzuur. Overwint men echter die afkeer en die licht onaangename darmreactie, dan slaagt men er meestal in zijn afkeer om te keren en treedt een spontane weerzin tegen nicotine op.
[...]

Daarnaast zijn appeltjes voor nog meer goed, natuurlijk :kroon:

Veel succes en blijf van de sigaret!

Moet je je gordijnen even wassen en dan achter het raampje gaan zitten.
Dat afvalwater zouden ze met de chemokar niet eens willen ophalen, zo giftig.

Maar eh..ik moet nog stoppen.
Ga dat binnenkort doen.

Kan ik eindelijk in mijn advertenties zetten: "heeft heel even in een rookvrije ruimte gestaan" ;-))

keep it up!

Ik heb 3 maanden geleden een poging gedaan. Nu rook ik niet meer op het werk en ik rook niet meer thuis. Kopen doe ik ook niet meer. Scheelt idd heel veel geld. Jammer dat ik er in het weekend nog wel een paar opsteek in het cafe maar dat bourgondische wil er maar niet uit. ;)
Gestopt ben ik dus nog niet maar dit werkt voor mij zo heel goed.
In ieder geval veel succes en het is het zeker waard!

Ik ben ook bijna twee jaar gestopt nu, na ruim 10 jaar gerookt te hebben. Ben blij dat ik er vanaf ben ook al had ik er niet echt problemen mee op dat moment. Alles bij elkaar opgeteld gaat roken echt nergens over, maar dat wist iedereen al.

Hoewel het stoppen mij persoonlijk meeviel (echt waar, had het niet verwacht!) mis ik het af en toe nog wel eens. Vooral bij bepaalde momenten op feesten / in de kroeg / bij een borrel e.d. En heel soms bij het muziek maken natuurlijk! Maar het went, en de volgende dag ben je weer blij dat je niet meer rookt (niet meer wakker worden met een smaak alsof je een dode kameel geb*ft hebt).

Mijn vriendin heeft me by the way ook gesteund hiermee hoor; had me met Sinterklaas een doosje anti-rook pleisters gegeven - heel subtiel dus weer. Maar eerlijk is eerlijk, ook al is stoppen met behulp van die pleisters niet echt cool of zo, het heeft mij wel geholpen. En het gaat om het resultaat!

Maarre, ik ben nu niet ineens helemaal anti-roken hoor, omdat ik zelf gestopt ben. Dat vind ik altijd zo zielig :stupid Mensen mogen bij mij thuis gerust een peuk opsteken.

Anyway, succes en hou vol!

Waarschuwing!!

Waarschuwing!!

Hier volgt een mededeling van de SF-psychiater!

Betrefende On-line advies!

Als je de boodschap beneden snapt ben je gezond verklaart!

Een brandweerman probeert met een veel te kleine ladder een poesje uit de boom te halen!
Na urenlange pogingen heeft de brandweerman bijna het poesje uit de boom..............
totdat ineens het poesje schrikt en uit de boom valt in een plas water!

Wat is het Moraal van dit verhaal?

Antwoord:

Hoe langer het voorspel.
DES TE NATTER IS HET POESJE!:dubbel: :D 8o)

mwoah....ik moet zeggen gaat best redelijk....
:L :L :L :peukie: :peukie: :peukie:

@mindbleep....sje6...jij spoort echt niet he?! 8o);)

uhhhhh je bedoelt dat die DX strax echt helemaal de bom is? Of dat ik beter over een jupter8 ipv dx200 had kunnen beginnen ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back