Stoppen met roken :L

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Enne? Lukt 't nog, mono?

Nog ff geduld ;)

Inmiddels aangeboden en nog steeds niet gerookt.
De Doos mocht even open om te kijken of de DX200 het deed. Ik mag vanvond even een riedeltje ermee maken, om alle functies goed door te testen. Daarna gaat de DX200 terug in de doos :( ;)

Ik moet zeggen, niet roken is goed vol te houden :okdan:

Ik was 6 of 7 jaar dat ik een sigaretje pikte van de juf tijdens speelkwartier, serieus waar.
Ik heb dat sigaretje ook werkelijk opgerookt, klinkt gek, sindsdien nooit meer erna gerookt.
Was meteen genezen.
Maar om mijn kinderen nu aan te sporen om op hun 6de te gaan roken om het voor altijd af te leren.....:D
Ik was iig meteen genezen.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
je hebt 't nieuws al gehaald:

klik

:D

Hehehehe....zonder die koptelefoon had ik het idd niet gered :D

Origineel geplaatst door mikemix
Ik was 6 of 7 jaar dat ik een sigaretje pikte van de juf tijdens speelkwartier, serieus waar.
Ik heb dat sigaretje ook werkelijk opgerookt, klinkt gek, sindsdien nooit meer erna gerookt.
Was meteen genezen.
Maar om mijn kinderen nu aan te sporen om op hun 6de te gaan roken om het voor altijd af te leren.....:D
Ik was iig meteen genezen.

Zo heb ik nooit meer kreteks (goed geschreven?) gerookt. Ben daar zo van over m`n nek gegaan. Heeft trouwens ook weer jaren geduurd voordat ik weer erwtensoep durfde te eten ;)

stoppen met roken is idd niet zo moeilijk
het verhaaltje van denken dat je teen zeer doet en na 10 keer doet ie ook zeer: door al die reclame en rondgebazuin van stoppen is moeilijk, ga je idd ook denken dat stoppen moeilijk is

2maal winst: stoppen en een dx... work it:)

Ja Maks,

Zit wel wat in. Het gaat best OK. Soms is het wel moeilijk. Maar dat heeft meer te maken met een gewoonte die niet meer gewoon is....

zo ff :L

he man,

kan wemke die dx niet beter ff bij mij stallen??
voor t geval ze jou smeekbedes niet meer kan weerstaan en door de knieen zakt (hehe leuk woordspelinkje..)

:D :D

Mrzl Rem

zeker kan dat...maar ze vindt wel dat de mackie dan hier naar toe moet...staat ìe in ieder geval rookvrij 8o) :doei:

MRTN

Deze man was ook gestopt met drinken en coke...

Attachments

• bush%20arrest[1].jpg
    bush%20arrest[1].jpg
    19,9 KB · Bekeken: 94
Origineel geplaatst door Vl1
Deze man was ook gestopt met drinken en coke...

Helaas istie niet gestopt met roken in het midden oosten...

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Helaas istie niet gestopt met roken in het midden oosten...
Misschien wel als we hem ook een DX200 beloven op 1 januari...8o)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Misschien wel als we hem ook een DX200 beloven op 1 januari...8o)

Zijn voorganger heeft toch gezegd:" But I didn`t inhale!" ? :D

ff update:
Geen sigaretten, check etc gerookt... wel een goede weekendstick :D
Vriendin is volhardend in het pas geven op 1 januari.
Verder is het best te doen. Wel afgelopen zondag een stuk op TV gezien werd gemeld dat verslavingen erfelijk bepaald zouden zijn...
Onze eventuele kinderen zouden we (vooral ik) wel namen willen geven van Synths, maar daarmee roepen we dan misschien ook wel een instant gearverslaving mee af *D
Bij nader inzien misschien toch geen goed plan. Maar dat is weer een andere thread ;)

tuurlijk wel
laat je kids synhs kopen en dan verbied jij ze om ermee te kutten want ze moeten huiswerk maken of zo

Origineel geplaatst door fjoesz
tuurlijk wel
laat je kids synhs kopen en dan verbied jij ze om ermee te kutten want ze moeten huiswerk maken of zo

Hee....die cavia`s komen er niet vanzelf hoor. Wat nou huiswerk, daar hebben ze geen tijd voor. Hokken schoonmaken...8o)

je kids synths laten kopen en ze verbieden om er mee te spelen omdat ze huiswerk moeten maken hahaha

en dan kan jij er zelf zeker lekker mee klooien 8~

Bedoel je?:

"Het is niet pedagogisch verantwoord....maar leuk is het wel?" 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back