[Korg] Karma MW Software weldra beschikbaar

Wie van u is reeds de gelukkige eigenaar van dit prachtige stukkie software en wat zijn de ervaringen?

Beste Karma liefhebbers,

Ik vind het een beetje jammer om 195 euro voor de KARMA MW software neer te leggen. De software is helaas wel een noodzaak!

Ik weet niet precies wat voor kopie-protectie erop zit (ik zal dat eens proberen uit te zoeken). Anders kunnen we de software misschien gezamelijk kopen en dan de kosten verdelen!

Vriendelijke groeten,
Dinne

Origineel geplaatst door geldwolf
Beste Karma liefhebbers,

Ik vind het een beetje jammer om 195 euro voor de KARMA MW software neer te leggen. De software is helaas wel een noodzaak!

Ik weet niet precies wat voor kopie-protectie erop zit (ik zal dat eens proberen uit te zoeken). Anders kunnen we de software misschien gezamelijk kopen en dan de kosten verdelen!

Die vlieger gaat niet op meneer geldwolf! Tijdens registreren heb je kunnen lezen dat handel in illegale software hier niet is toegestaan.

Ja, je hebt natuurlijk gelijk. :)

Bij karma-labs zullen ze vast niet veel van de karma MW software paketten verkopen, dus is het flauw om dan een beetje illegaal de boel te gaan kopieren.

Aan de andere kant:

Als je de karma synthesizer in de winkel beluistert en hem dan koopt dan heb je niet de hele handleiding doorgelezen. En dan vind ik het een slechte zaak dat je al die gave ritmes bv. maar moeilijk kan aanpassen. Op dit moment is de Karma functie op het keyboard een mooi lokkertje maar als je er echt wat mee wil doen dan is die software noodzakelijk.

Groeten,
Dinne

PS. Het moet eens een keer afgelopen zijn met dat 'For US citizens only' op het internet Ugh!
:)

Origineel geplaatst door Rhy
dat je daar nog om moet vragen ... :stupid
;)
check hier even joh: http://groups.yahoo.com/group/korgkarma/

:stupid leuke smiley gebruik je daar...NOT Ik heb nu alleen maar internet via een modem en kan niet alle threads lezen die in dit forum geplaatst worden. En natuurlijk wist ik al dat je het kunt bestellen via de website, maar ik heb helaas geen credit card.

Ik vanmiddag gewoon naar Tonika Music in Groningen kijken of ze het al binnen hebben 8P

Ze hadden de software niet op voorraad, kan wel zo besteld worden natuurlijk. Eén mailtje naar Tonika en het wordt geregeld. Ik wacht nog wel even, aan de ene kant is het de prijs en ik wil de Karma nog wat beter leren beheersen. Dit is m'n eerste Korg en tevens m'n eerste synthesizer. Ik heb altijd piano gespeeld. Ik ben nu net zo ver dat ik alle mogelijkheden van de sequencer benut, dus laat het programmeren van GE's nog maar even zitten.

Beste mensen,

Op de Karma mailing list (korgkarma@yahoogroups.com ) kwam ik het volgende mailtje tegen:

Citaat:

"Subject: I retract my apology Re: free MW software in the UK

As many of you remember, I stated that I had read that the MW software
would be supplied FREE to buyers before May 2002. I had to climb down
and apologise because I couldn't prove it. Well I retract my apology and
DEMAND the software.

Why???

Korg Winter 2002 magazine, page 9. I quote:

The software will be shipped with all new Karma's, but is available to
existing Karma users who bought the workstation since January, from
registered dealers. Anyone who got their Karma before January can buy
the MW software direct from Korg.

It's as plain as day. It's free to those of us who bought it this year.

I rest my case.
--
Richard F
"

Kan iemand hier iets over zeggen?

Met groeten,
Dinne

Elke Korg leverancier (in Nederland Voerman) is vrij om bepaalde acties te houden. Marketingstunts zoals een gratis MOSS-board, een Sample-optie op de Triton LE of gratis een Expansion board. Voerman zegt dat als ze de MW Software gratis mee zouden leveren met de Karma, de prijzen verhoogd zouden moeten worden. Dat hebben ze niet gedaan, dus moet je de MW Software kopen voor 195 €.

Ik denk niet dat je de software op kan eisen. Ze verkopen die software toch wel. Als de opbrengst tegenvalt zullen de prijzen misschien dalen na een bepaalde tijd. Vooral als ze terugverdiend hebben wat de ontwikkeling gekost heeft. Dan is elk pakketje weer extra inkomsten.

Nogmaals, ik heb de mensen bij Voerman erg goed. En het lukt gewoon niet om de software gratis te krijgen.

Of je moet een Karma gebruiken uit de Us zo ver kijgen dat hij zijn stukkie software naar jou opstuurd.
Maar ja, krijg maar iemand zo omgelult dat ie nix aan die software heeft :)

Sysex

Sysex

Hallo,

Ik heb de sysex specificaties van OS 2 voor de karma eens doorgekeken en daar staat dus niets in over het aanpassen van de generated effects (GE). Toch moet dit kunnen aangezien de karma MW software dit ook kan. Ze hebben het vast expres weggelaten!

Zijn er eigenlijk al 'gewone' editors voor de Karma? Ik denk erover om er zelf een te programmeren, maar helaas kost dat veel tijd. Ik heb altijd de neiging dan vol goede moed ergens aan te beginnen om er dan even later (als er weer ander interessante ideen zijn) weer mee op te houden :(

groeten,
Dinne

Nu ook trial versies

Nu ook trial versies

De Karma MW en Karma Triton software is nu ook beschikbaar in een demoversie en kan je downloaden van Karma Lab

Altijd handig :okdan:

Re: Nu ook trial versies

Re: Nu ook trial versies

Origineel geplaatst door Hover
De Karma MW en Karma Triton software is nu ook beschikbaar in een demoversie en kan je downloaden van Karma Lab

Altijd handig :okdan:

fantastisch goeie tip *D

ik ben hem al aan het checken. En ik kwam erachter dat als je hem voor 31 december besteld via de website je nog korting krijgt ook. 124 dollar in plaats van 149 dollar :)

Scheelt toch weer zo'n 15 % :W

Back