Op de middelbare school een blauwe maandag eens wat synthesizer accoordjes aangeslagen in een rockbandje... (nu zo'n 10 jaar geleden)
Was absoluut niet mijn ding, maar was wel heel erg leuk...
De laatste jaren in de avonduurtjes vaak achter mn computer. Sinds een tijdje weer wat centen over voor het één en ander aan hardware... Simpel setupje Korg -er1 + boss samplertje & als het goed is vandaag of morgen (hij is onderweg) een fx processor...!!

. Dit alles om vooral veel te experimenteren met MIDI... Ik zal het snappen verdorie!
Ben vrijwilliger in een jongerencentrum, organiseer daar zo'n 5-6x per jaar een electronisch (minimal/experimenteel/techno/ambient... en eigenlijk alles wat electronisch is) avondje... (Is namelijk altijd rock en punk daar...

) Dus ik mag zo nu en dan de boel ff ontregelen met mijn herrie!
'k ga dus niet echt live, maar probeer een beetje te freaken met samples/cuts/en gekke plaatjes.
Zou heel graag eens echt live willen gaan samen met iemand... heb daar veel ideeën over, maar het is er nog nooit van gekomen. Eerlijk gezegd denk ik dat ik daarvoor ook nog niet de juiste aanpak heb... (één van de redenen dat ik hier rondlees op dit forum) en ook mn gear is daar niet geschikt voor vind ik...
[edit]

(bij deze op zoek naar dedicated mensen... die zich aan afspraken kunnen houden

,... ja idd... nogal slechte ervaringen gehad met lui die mee zouden doen)
leuke topic!