Wie spelen hier op synthforum.nl eigenlijk in een band?

Wie spelen hier op synthforum.nl eigenlijk in een band?

• Nooit in een band gespeeld, zou wel willen

Stemmen: 14 10,2%
  • Nooit in een band gespeeld, zou ook niet willen

Stemmen: 8 5,8%
  • Wel in een band gespeeld, en nog steeds!

Stemmen: 45 32,8%
  • Wel in een band gespeeld, maar gestopt..

Stemmen: 29 21,2%
  • Zit in een schrijverscollectief, treed niet op

Stemmen: 2 1,5%
  • Zit in band én collectief, treed ook op

Stemmen: 23 16,8%
  • Werk alleen, treed nooit op

Stemmen: 11 8,0%
  • Gaat je geen barst aan wat ik doe..

Stemmen: 5 3,6%

• Totaal aantal stemmers
    137
Origineel geplaatst door MindBleep
mmmmmmmmmm................ik maak sinds een paar maanden deeel uit van een collectief!

Die samen muziek-connecties heeft en muziek verzorgt/promoot/optreed/repareerd/nformeerd...enz....enzz....

Dit onder de naam .................Alliance of Faith..........................

web-site.....www.allianceooffaith.web-log.nl

:halleluja :halleluja :halleluja

yez, zo hebben wij er ook eentje...

UJC, met ondere synthforumlid divi en mezelf, en nog een hoopje andere mensen

Hallo mensen

Hallo mensen

Ik zie hier een discussie over mensen die in bands spelen of niet.

Ik speel in 2 bandjes maar wel 2 verschillende instrumenten;)

1 progressief rockbandje Cue doe ik toetsen
www.cue-room.nl

en 1 praisebandje Soteria doe ik drums
www.soteria-music.com

Leuk dat ik reclame mag maken haha:P

Groetjes toetsenisten,

Ronald

Ik zit eindelijk een keer in een bandje.
We spelen voornamelijk 60s 70s 80s rock en Jean Michel Jarre(weet niet welke categorie dat is).

http://rapidshare.com/files/198212177/jam_1.ogg.html

Dit is even snel een improvisatie met Mezelf op de PSR-8000 en Donny op zijn gibson gitaar versterkt doormiddel van een Microcube.

We zoeken nog leden... Een gitarist(e) en een bassist(e).
Voor meer info kun je mij bereiken op Bradleyvandijk@gmail.com
Of Donny(met toestemming) op donny91@hotmail.com

Of stuur mij een PBtje, Groeten Bradley & Donny

helaas op dit moment niet.
(dus vacatures in de buurt , en niet TE serieus, laat maar horen)( wat is er trouwns gekomen van dat synthband idee in maastricht??)
toch leuk dat ruim 40% van de synthforumleden volgens de enquete wel in een band speelt. lekker levedig forum .
nu nog de grote namen

Ik heb jaren opgetreden met een rockband.. maar toen sloeg de verveling van de routine toe..
Nu tijdje zitten schrijven thuis en demo'n in garageband en ben nog op naar een sampler/electrotoesenist(e)/sounddesigner die het tof lijkt om in mijn indietronic project live te spelen.. trefwoorden Whitest boy alive, Delpic, Phoenix, 2 Door Cinema club etc.

http://soundcloud.com/sleepingkillsthedream

nu weer wel:
covertjes van pink floyd, leuke nummers lekkere oefening (drums, 2Xgitaar, bas, toetsen)
daarnaast ook weer oude band nieuw leven in geblazen, maken cd af, net 1 nummer alvast op compilatie-cd met striptekenaars gezet ( zone5300):

Attachments

• sufgerukte wallies we are the chosen.mp3
    6,1 MB · Bekeken: 90
Bij de naam Floor Jansen verwacht je iets heel anders. :D Een klein lief blond meisje ofzo. ;)

Zit voor 't eerst sinds een aantal jaren in een band (check myspace onder bunkür13) en doe nog een electronica-collectief met een maat.......'t is wel allebei hard en extreem.

grt Gert-Jan

Ik speel nog niet in een band.

Maar we willen wel wat gaan vormen qua band(ik en wat vrienden).
Ik speel zelf Keyboard/Drums/Harmonica/Accordeon/Zang en ben aan het oefenen voor bas/gitaar/luit
dus als het niks word kan ik mijn eigen band vast wel vormen!.

Maar ik hoop natuurlijk dat het leuk word met wat vrienden(1tje speelt bas, de ander speelt gitaar, Weer eentje kan zingen, En dan doe ik afwisselend toetsen/drums..

Ik speel in een band, BillyConnectedSiameseTwins ("echte" site is in de maak), als toetsenist. Zijn begonnen als post-rockband maar daar een beetje vanaf gedwaald en kan niet echt omschrijven wat het nu precies is. :p

Laatst gewijzigd:
Ik zit eindelijk een keer in een bandje.
We spelen voornamelijk 60s 70s 80s rock en Jean Michel Jarre(weet niet welke categorie dat is).

Ik speel nog niet in een band.

:D :D :D is het nu wel of niet in een band?

========

Ik heb lang gedrumd in een punkbandje....von het wel tof!.....nu drum ik nog wel maar niet in een bandje :D

Deze thread even omhoog... (Zag ik hem toevallig)

Ik heb dus nooit in een band gespeeld... Maar ik zou heel graag willen, als "frontman" (hehe... dansen en zingen is mijn ding, vandaar)... Alhoewel, een frontman moet tal van eigenschappen hebben dan alleen maar goed kunnen zingen of dansen tegenwoordig... De vraag naar frontmen binnen de synthesizers-circuit is maar gering, en voor een top 40 coverband zie ik het niet zitten...

Enfin... Tot nu toe enkel voor producers wat gemaakt, en ben erg tevreden mee.

het blijft moeizaam...

tractorband_groot.jpg

Back