• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Midiman Oxygen 8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
fuse: Ja, als ik 'em niet kan verkopen voor een redelijke prijs, dan blijf ik 'em gewoon gebruiken.

olafmol: De Oxygen 8 is een prima controller keyboard, maar Evolution heeft zojuist de MK-225C op de markt gebracht en deze is een stuk gebruikersvriendelijker en degelijker gebouwd.

Rhy: Ik bied 'em toch ook aan voor ong. 2/3 van de Nederlandse winkelprijs? Kan ik er wat aan doen dat die Duitsers zo kunnen stunten met hun hardwareverkoopprijzen? Maar als ik me daar op moet richten, dan krijg ik er haast niets voor terug.

Arveyman: Ik ben het wel met je eens. Er wordt nu vooral gediscusseerd over de prijs waarvoor ik 'em aanbied, maar er is nog niemand geweest die werkelijk een bod heeft uitgebracht. Vind je de prijs te hoog, dan kun je toch gewoon een lager bod doen? Maar deze prijsdiscussie is niet helemaal zinloos geweest, want ik kijk voortaan wel even hoe duur iets in Duitsland is voordat ik nieuwe hardware ga kopen. Scheelt wel erg veel.

:)

MK-225 c review:
http://www.sonicstate.com/articles/article.cfm?ID=45

quote:
"My real problem is with the feel of the keyboard – it’s simply not responsive enough – I don’t know if this is fixable with a software update but I do hope so. It’s the fly in the ointment for me and as a result I found it to be of fairly limited use as a controller. "

als het te duur is stuur je toch een PB ipv z´n topic te verneuken...

Verkocht! :doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back