Hartmann Neuron VS 149 euro

Geweldig die software.. Ik hoor het iedereen alleen maar hebben over of het wel of niet zal draaien op hun compu..

Doe mij maar een synth die je in het stopcontact steekt en gewoon werkt...

:duivels:

Origineel geplaatst door Arv
Geweldig die software.. Ik hoor het iedereen alleen maar hebben over of het wel of niet zal draaien op hun compu..

Doe mij maar een synth die je in het stopcontact steekt en gewoon werkt...

:duivels:

hahaha

neuron hardware crashed net zo hard hoor, dus dat maakt in het geval van de neuron niet zoveel uit.
Alleen het model concept van de neuron is gewoon zwaar indrukwekkend, dus ik heb dat crashen er wel voor over straks :)

tja

Kreeg net een telefoontje van music store...

En wat blijkt: FOUTJE...hij blijft 699!!!

Of ik nog steeds dat ding wou kopen.....euh nee laat maar. En mag ik mn geld terug???

Hahahaha mooi pech dus mensen....

Tja...

Heb hem toendertijd uitgecheckt in hardware vorm. Het is gewoon een gave bak als je van wazige sounds houdt.

Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje zou krijgen.

Of hij moet toch door de bestellingverwerking heen zijn geglipt.

Ik handel altijd met Reza, hij doet de NL bestellingen.
Betaal altijd online per giro, postbank aan bank in Amsterdam.

En op een of andere manier hoef ik nooit porto kosten te betalen ??? prima...
Gaat altijd goed.

Altijd handoig om een band te scheppen met een verkoper ;)

Volgende week staat het weer op mn giro....hoop ik.

scan

als dit zo krijgen ze aan mij een slechte...
ik heb namelijk nog de melding gekregen dat mijn order verwerkt wordt, (net als ieder denk ik)
ze hebben een aantal dagen lope adverteren en dan ineens foutje no deal?
en als ie 699 blijft is ie in nederland nog goedkoper ook want bij de zaak hier staat ie voor 549....

Er werd mij verteld dat die prijs voor een onderdeel is van de hardware synth......

Kost wat, maar dan heb je wat!

:confused:

In elke folder en op elke site staat in kleine lettertjes dat als zij een fout maken ze niet perse hoeven te leveren.
Lijkt me ook niet meer dan normaal. Maar als ze zitten suffen en toch voor die prijs dingen leveren .... tsja.
Dan zou je ook dit netjes kunnen melden en evt het terugsturen voor restitutie.

Denk dat het punt is dat degene die de prijzen invoert in het systeem daar nog moet worden gechecked door een 2e persoon of het wel klopt en dan pas de prijs op de site te zien is. Anders vraag je om dit soort gebeurtenissen.

kan ik het geld weer terugstoppen in de beurs van mam.
wachtten op de krak dan maar
oeps

Bummer, was ook te mooi om waar te zijn. Ik had nog geen verwerking-van-bestelling-mailtje gekregen wel dat de bestelling ontvangen was.
Dan spaar ik toch maar even verder voor de grote... Ik bedoel maar, je kunt een dedicated, high-performance pc/mac kopen en de vst/au versie of gelijk de grote. Maakt dan toch niets uit toch???

Origineel geplaatst door fuse
Denk dat het punt is dat degene die de prijzen invoert in het systeem daar nog moet worden gechecked door een 2e persoon of het wel klopt en dan pas de prijs op de site te zien is. Anders vraag je om dit soort gebeurtenissen.

[OFF TOPIC]
In elk business-process zijn checks "non value add", het voegt alleen maar toe aan
de process cycle time, wat er weer voor zorgt dat in het geval van Music-Store ze
het product later op de markt kunnen brengen, en ze dus mogelijk winst mislopen...
Waar je naar moet streven is dat je process error-proof is.

Het tweede probleem met dit soort double-checking is dat het alleen maar het
aantal fouten zal verminderen, maar nooit elimineren. Dat is nou eenmaal de menselijke
factor.

Een manier waarop ze dit in de Music-Store zouden kunnen doen is een integratie van
hun inkoop systeem met hun verkoop systeem. Als dat compleet is kan je zogenaamde
business rules in het systeem opzetten, bijvoorbeeld dat de verkoop waarde van het
item niet minder kan zijn dan de inkoop waarde. Mocht je dan toch willen dat je het
voor minder verkoopt, dan kan je een reductie object definieren.
Dat maakt het systeem veel veiliger, zonder dat je een extra hoofd moet betalen...
[/OFF TOPIC]

Sorry, moest dit ff kwijt :D

Mvg.

CoolRunning

ik heb niks van de music store gehoord, dus ze maar even gemailed....
ben benieuwd wat ze terug reageren.

foutje op de website, wijzigingen voorbehouden is bij elke winkel standaard, echter hier staat (stond) wel de prijs ook helemaal ingevoerd in een online bestel en betaal systeem ook ingevoerd, incl. juiste btw en rembours bijtellingen, dan is er dus dubbel wat fout ingevoerd daar...

verder heb ik ze laten weten dat als het fout is ze niet moeten komen met het feit dat we de enorme prijsverlagen hadden kunnen begrijpen als zijnde fout, er staan meerdere artikelen op hun site die ruim 500 euro in prijs zijn verlaagd.

en in bovenstaand geval is er volgens mij inderdaad een regelgeving die vermeld dat ze dan de producten voor de geadverteerde prijs moeten verkopen.....

nogmaals , ik ben benieuwd..

Laatst gewijzigd:
Mijn mailtje aan Nathalie:

Ik zie dat de prijs weer is opgeschroefd naar 602,59 euro.
Als dat zo is wil ik natuurlijk de Hartmann niet meer en kon het enthousiasme bij synthforum.nl wel eens omslaan in het tegenovergestelde. Zeker met in het achterhoofd de Microq 75 stemmen die na later bleek maar 25 stemmen is...

En dit verhaaltje kreeg ik 2 minuten geleden terug:

Hallo Martin,

Het probleem is dat wij de deal hebben aangeboden gekregen,

alleen geen levering ontvangen.

Momenteel is ook nog niet zeker of we deze zullen krijgen.

Het is daarom dat de Neuron VS ook niet meer op onze site staat.

Helaas zijn we er van uitgegaan dat we deze zouden krijgen en hebben er niet mee gerekend dat er problemen met de levering voor ons zouden ontstaan.

En de stock die ik aangaf klopte niet, het betrof een foutieve boeking.

Nog geen klant heeft een Neuron VS tegen de prijs van Eur 149 gekregen.

Onze excuses voor het geven van onjuiste informatie.

Ik zal je contacteren zodra er nieuwe infos volgen.

Vriendelijke groeten,

Nathalie van Calcar
Export afdeling

Hmmm...ik denk er het mijne van :)

PRODUKT INFO

Unglaublicher Megadeal!!!
Nur durch Grosseinkauf ist es uns gelungen,
diesen Spitzen-Synth zum unglaublichen Kurs
anbieten zu können!
Ein absolutes MUSS für jeden Synth-Fan.
Den Preis gibt es garantiert nie mehr!!!

Vooral dat laatste8o)

Back