Hartmann Neuron VS 149 euro

NU breeekt mn KLOMP!

Werd net gebeld door dhr Reza, EN de deal gaat wel door.

Dat betekend dat ze onder de prijs gaan verkopen.

Dus voor 150 euries kun je toch de Hartman vs kopen.

Schitterend! Wat een goede pr stunt.

Dus bestellen!

Kan me echt niet voorstellen dat ze hem toch voor die prijs gaan leveren. De goedkooptste die ik met google tegenkwam was 895 dollar. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor jullie.

Die VST staat nog niet op de site dus bestellen lijkt me nogal moeilijk zo.

Misschien kunnen ze hem beter de Neuroot noemen ipv Neuron. :D

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
yayyyyy, ik krijg net ook bevestiging dat ie naar mij verzonden wordt!!

Cool. Ik wacht het wel af ook verder. Heb hem niet nodig op zich, maar vond het prijsje ook te mooi om te laten gaan. Als het lukt is het meegenomen.

Origineel geplaatst door Riekoes
Cool. Ik wacht het wel af ook verder. Heb hem niet nodig op zich, maar vond het prijsje ook te mooi om te laten gaan. Als het lukt is het meegenomen.

En hij is verstuurd :D

Yea mijne ook, ik kan 'm tracken vanaf nu, enne 162,50 incl. rembours.....relaxed

we kunnen alle speculaties van de music store nu wel mooi terugnemen, wat zo ook hebben gedaan daar, ze leveren nu wel mooi de beloofde aanbieding. en dan zeg ik: dat is toch wel klasse!!!!

/me gaat vanavond met z'n slaapzakkie op de deurmat liggen. :D

is het nou hun eigen stomme fout geweest dat ze als nog maar leveren voor 150 euro aan de klanten die hem voor dat bedrag besteldt hebben??

of is hij voor iedereen 150 euro ??

Origineel geplaatst door Lacrosse
Ik vrees toch echt voor de bestellers dat niemand de Neuron gaat ontvangen voor 149 Euro. Een MegaDeal wil wel eens een paarhonderd Euro schelen, maar van 600 naar 149 gaat er bij mij echt niet in. Dat bedrag ligt hoogstwaarschijnlijk zelfs een heel eind onder de inkoopprijs. Als Hartmann een dergelijke deal zou sluiten met Musicstore dan brengt Hartmann zichzelf gigantisch in de problemen. Mensen die net 600 Euro betaald zouden hebben en daarna een deal zien van deze proporties gaan natuurlijk compleet flippen en Hartmann bestoken met een portie ongenoegen. Niet bepaald een sterk staaltje van klantenbinding. Het feit dat de Neuron VS momenteel niet eens meer zichtbaar is op de site van Musicstore zegt wat mij betreft genoeg. Mocht iemand hier nu toch voor 149 Euro zo'n joystick ;) ontvangen, laten we dan gewoon met z'n allen de sambaballen uit onze broek lachen.

Ga jij nu MSTK juridisch adviseren...? *D

Heb ook zo'n e-mail gekrijgt maar bij de DEUTSCHE PAKKETDIENST!!! kennen ze dat no. niet.

Ik HOUW het niet meer. :)

Ik heb de bevestiging ook binnen :D
Nergens een bedrag (net als op de eerdere bevestiging) maar ik had dan ook creditcard gekozen.
Maar goed, als Albino het correcte bedrag heeft staan dan zal het bij mij ook wel goed gaan..

Mijn tracking code doet het trouwens ook (nog) niet.

Gek van de spanning, maar...

Gek van de spanning, maar...

... het hele ding staat toch gewoon weer netjes als leverbaar op de site? Geen reden voor wantrouwen lijkt me.

De werking van de plug-in lijkt me eerder het wantrouwen waard...

Ik denk dat de levering die ze verwachtten gewoon alsnog gekomen is. Is wat rommelig gegaan, maar als ze 'm inderdaad weer voor die 149 op de site knallen dan zullen ze er wel genoeg hebben.

Ik heb vanmiddag natalie van musicstore aan de lijn gehad en die vertelde dat ze gewoon op voorraad hdden, maar dat ze hem in eerste instantie niet voor die prijs mochten aanbieden. Dit hebben ze waarschijnlijk uitgevochten met de partij die ertegen was ( daar zij ze nix over ) en nu kunnen ze de deur uit. Dus :halleluja

Ik kan nie wachten.

TOP,

net mijn mailtje ontvangen en hij is onderweg :) (ook te vinden via de tracking inmiddels gelukkig)

Na tolletjes, de DEUTSCHE PAKKETDIENST!!! kent mij ook inmiddels.

Dat moet toch wel in een a 2 dagen te moven zijn d8 ik zo.

Hey, fuckerdefuck, ik heb nog geen mail gekregen... Of het moet als spam gezien zijn... Ik had 62 spam mails. Dat ding staat nu ook weer op de site. Ik bel morgen wel effe.

Back